Eeva-Johanna Eloranta on siis varas, kaahari, vastuuton pysäköijä, valehtelija ja nyt myös SDP:n kansanedustaja.Miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.04.2011 - 18:43

vahvastippa luonehdit Eevaa,
no joka tapauksessa on vaalikelpoisuutensa säilyttänyt ja riittävän määrän ääniä keräännyt, siinä yksinkertaisesti syy että hän on kansanedustaja

- itse asiassa uskoisin että sieltä eduskunnasta, meidän valitsemina, löytyy aika monta vieläkin arveluttavamman CV:n omaavaa tapausta .... 'kyllä kansa tietää'

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.04.2011 - 18:29

Kansa valinnut, nuo ketkä äänestivät...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 18:41

Nytkä vasta se huomataan. Tekis mieli jatkka, että eikös ne ole...... kaikki, mutta
jääkööt sanomatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 18:54

Kansa on valinnut hänet sinne, on siellä muitakin rötöstelijöitä ollut ja tulee aina olemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 21:07

Luokaton on heittosi ilman perusteluja. Miksi?

Äänestäjät ova puhuneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2011 - 10:00

Kansanedustajat ovat aktiivisia, monet myös rikosten saralla. Kansanedustajilla taitaa olla paljon enemmän rikosrekisterimerkintöjä kuin kansalaisilla keskimäärin. Silti voi päästä ministeriksi asti, kuten Jan Vapaavuori.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2011 - 10:37

Kuka se mahtaa olla, mistä päin valittu? Rikokset vanhentuvat toki eli joitain kaukaisuudessa tehtyjä rikkeitä nyt ei kannata muistella kun henkilö on jo kesksi-ikäinen. Pitäisikö myös äänioikeus evätä kaikilta joilla on rikkeitä tileillään eli esim. ylinopeussakkoja ja muuta vastaavaa? Silloin voisi vaalien lopputuloskin olla erilainen!
Kannattaa olla tarkkana kirjoituksissaan ettei tule seurauksia.
Löytyyhän sieltä häiriköintiä harrastavaa puolueen puheenjohtajaa ja muuta vastaavaa. Mutta jos politikkona tooimiessaan tekee rikoksen siitä kyllä tulee sanktioita.
(on huumehörhöä paljastunut jne...)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2011 - 10:46

Tämä kirjoittaja (Luokaton) taitaa olla se raisiolainen poliisi, jota jo epäillään Elorannan painostamisesta ja kiristämisestä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2011 - 19:10

En tiedä oikein mitä tuossa kysyit: miksikö tuo ko henkilö on tuollainen vai mitä miksi.
Kansa on puhunut, ja nyt sitten lehdistöllä on ilojuhlat riepotella ihmisten mennyisyyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.04.2011 - 22:08

Joskushan tuo voi olla jopa poliittinen meriitti, joka siivittää hänet vielä ministeriksi. Kansa saa sellaiset edustajat kuin ovat ansainneet. Äänestäjillä on lyhyt muisti. Kaikenlaiset koplaajat pääsevät taas jäähyllä oltuaan uudelleen valtaan. Hävisitkö oman vaalisi tämän edustajan takia vai miksi tämä mustamaalaus? Sanottakoon, etten tunne enkä ole kiinnostunut edustaja Elorannasta, mutta joku tolkku täytyy olla kirjoituksissakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 02:56

En tunne tapausta, mutta äänestäjät ovat puhuneet.