Keskellä viikkoa kevyesti, mutta jokos on vappusuunnitelmat valmiina?

Huomenna alkaa taas duuniputki, mutta olen saanut kaamean flunssan..saapa nähdä miten sitä jaksaa. Siinä menee työn merkeissä vappu ja monta muutakin päivää. Simaa olen tehnyt ja muita suunnitelmia ei sitten olekaan. Juhliminen ei innosta, kun on aamuvuoroja ja syöminenkin on vähäistä laihdutuskuurin vuoksi.

Avainsanat: vappu suunnitelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.04.2011 - 18:57

Odotan vaan, että pääsen rauhallista koti viikonloppua viettämään. Pääsiäinen meni vapaaehtoistöissä ja koiraharrastuksissa, joten nyt kaipaan lepoa ja unta. Tänään kroppa jo varoitteli migreenin myötä liiallisesta kiireestä ja lepo on paikallaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Kaikki kunnialla selvitetty, pääsiäinen ja vappu...nyt kait juhannusta odotellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.04.2011 - 16:20

Bileet tuolla Suomenlahden toisella puolella ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 16:31

Katsotaan häähumuja .Niisä on paljon kaikenlaista katsottavaa. Tehdään sivussa kaikkea muuta .Itse kyllä meinaan paneutua juhlaan.Terveysjuomaa juodaan vaan. Tiedätkö minä olen selvinnyt ilman flunssaa. Eilen vetelin jäätelöä karpaloitten kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 17:33

Vappuna mökkimaisemissa.
Tuossa ikkunasta katselen västäräkkiä pihalla, joka nyökytellen tervehtii minua.
Kahvit kuppiin ja ulos katselemaan luonnon ihmeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 17:33

Vappua vietämme tänä vuonna kahdestaan. Olemme yleensä aina pikkuihmisiä hoitaneet vappuna ja tivoliin heidät vieneet, nyt en jaksa heitä ottaa kun olen vähän kipeä vielä, simaa on heille tehty ja aattona aamulla paistan munkkeja siman seuraksi, mieheni vie ilmapallot heille myös aattona aamupäivällä ja kaivoin esille räikät, kuunnelkoon vanhempansa tänä vuonna sitä meteliä, heh. Minä vaan lepäilen ja luen kirjaa ja mieheni touhuaa pientä paikkausta kivijalassamme, on vähän rapautunut, eli ei tänä vappunakaan mitään juhlita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 17:50

Ei minä juhli vappua, eikä vippua. Teen samaa kuin bongari, katselemme hääjuhlaa ja nuorten onnea., vaikkei niin paljon kiinnosta kuin Ruotsin häät. On se Ellu ja Hilippi niin kopsakan tuntuisia, niin ovat
jääneet morsiusparikin tuntemattomaksi. Mutta mikään ei estä nuorta rakkautta katsomasta vanhan akankin.
Siinä Vapputunnelmaa maanantaihin saakka,.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 18:20

Pieni piknik Vappupäivänä ja samalla malja keväälle, todennäköisesti tulee myöskin katsottua perjantaina kuninkaallista hääjuhlaa ainakin senverran, että pystyy taas kahvipöytäkeskustelussa asiaa kommentoimaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 18:34

Kyllä on vapun viettoon huomenna haen sittarista pari ilmapalloa niin koiralleni kuin lapsenlapselleni joka tulee vapuksi hoitoon...
Kyllä me sitten tivolissa käväistään pientä pyörittämässä jossain laitteessa...
Simaa ja munkkeja luvassa...
kuin myös perunasalaattia ja nakkeja illanviettoon kun olemme kolmestaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 19:03

Minulla ei noita vappusuunnitelmia ole vielä liiemmälti valmiina eikä niitä tule myöhemminkään olemaan, sillä aatto meneen aamuvarhaisesta aina iltaan pitkän pitkää työvuoroa tehden. Sen loputtua tuskin jaksan edes simapulloa avata vaan uskon meneväni mahollisimman nopeasti nukkumaan ja koisivani vapunpäivänä niin pitkään kuin suinkin voin senkin uhalla että sen ansiosta minulle tulisi elämäni ensimmäinen sängyssä nukuttu vappu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 20:14

työkaverilla piti alkaa 3pv duuni "putki" mutta voi voi kun taas se flunssa iski....................
mun vapunalusta menee rullatessa lahti - hki - tku akselia oikeen urakalla. jos joku vielä uskaltaa sairastua mää rupeen ulvomaan *iiik*
toisaalta en ole koskaan juhlinut näitä kekkereitä ( jussi, vappu, uusivuosi jne ). mulle ne on tavallisia päiviä - ehkä pyhävapaan saa töistä mutta muuten - pöh.
enkä hitsi muistanu simaa laittaa ( sitä kyllä voi nauttia )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 21:24

Ei mitään ihmeempiä suunitelmia..Ihan saan kotona olla..jos ei tule jotakin ylläys työkeikkaa..että joku olisi sairaana..
Lohifileitä on meiniki savustaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 28.04.2011 - 07:43

Kotipihalla lasten kanssa ja siinä sivussa yritän viedä leikkimökkiprojektia eteenpäin. Sain sen viime viikonloppuna jo kertaalleen maalattua ja ensi viikonloppuna olisi tarkoitus sutia toinen kerros.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2011 - 10:14

Viikonloppuna mennään maalle, siellä on sopivasti tekemistä tähän aikaan vuodesta. Lauantai-iltana on kutsut lähinaapuriin, sinne tulee jonkin verran lähiseudun asukkaita. Ei nyt vappu ole se pääasia vaan ylipäätään se että monen kuukauden jälkeen tavataan tuttuja ihmisiä.
Huomisiltana täytyy katsoa Tvstä hääkooste, se nyt kuuluu asiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2011 - 15:02

Pidämme taloyhtiössä pihansiivoustalkoot ja sen päälle grillaamme ja mölkkyä pelailemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 30.04.2011 - 15:57

Ei ole vappusuunnitelmia. Menee omalla painollaan kuten muutkin päivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2011 - 19:06

Viittasin kintaalla vappua ja makasin reporankana sohvan uumenissa. Normaali lauantai, ei aiheuta yhtään enempää hommia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.05.2011 - 02:55

Vappu mennä vilahti, ihan rauhallisin merkein.