Oletteko nähneet moista kasvia?

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...4_ul.shtml

Avainsanat: haiseva kukka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.04.2011 - 21:40

On melkein,kun banaani oli siihen tökätty..ihan hauskan näköinen erikoinen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.04.2011 - 07:01

Vain kuvissa aikaisemmin ja onneksi se haju ei välity kuvan kautta. Se on kuulema kammottava. Ei miun Onnelaan tuollaista ainakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 07:10

En ikinä ole tätä kasvia nähnyt ,on se kyllä ihmeellinen kasvi ja vielä ihmeellisempi aromi siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 07:25

Olen kuullut aiemmin tästä kasvista, itselleni en ainakaan ottaisi moista hajukukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 07:27

olipas komia tötterö, ei ole ennen vastaan tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 08:15

Pahanhajuista kukkaa en edes huolisi, on mukavampi näin lehdestä kukkaa katsella..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 09:25

Onpas komean näköinen kasvi, ja luultavasti se haju on paha, en meille huolisi tuollaista kasvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 09:30

Tässä kuvassa hieman mustekalan näköinen otus:

www.google.fi/imgres?imgurl=...mp;bih=841

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 09:37

Johan oli outo ilmestys. En olisi uskonut, ellen olisi tuota kuvaa nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 10:44

Kiitos kuvasta, en ole nähnyt enkä liene kuullutkaan.
No ei sitä kovin lähelle naapurin tonttimaan rajaa viitsisi istuttaa, jos
meinaa sovun säilyvän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 11:34

Mulla kerran oli sellaine kukka jota kasvatin ja halusin nähdä kukinnan en enään muist oikein minkälainen oli.Ruukkukasvi oliko kaktus. Mutta kukat muistuttivat tuota pieniä paljon . Haisi kamalalle .Raatokärpäset hakeutuivat kukkiin.Heitin sen välittömästi mäkeen. Oli eksoottinen ja komeet kukinnot.Haju oli mahtava ihan yököttää vieläkin .Raadonhaju.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 15:10

EI päädy minun virtuaalikukkapenkkiin moinen otus. Jos oikein muistan, niin mummulassani oli kihokki eli kärpäsiä syövä kasvi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 15:56

kuvista tuttu, haistamaan en ole päässyt, eipä taida olla suurikaan menetys ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 18:11

Kuvissa komea ja onneksi ilman tuoksua....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2011 - 15:05

Eipä ole tullut minunkaan moista kasvia luonnossa nähtyä, kuvissa kylläkin. Olisihan se tästä syystä mukava joskus päästä aistimaan ihan luonnossakin sekä silmin, että sieraimin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 30.04.2011 - 18:56

Eka kerran näin nyt. Komea on kukka, voisin ottaa kotipihallenikin kasvamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 03:14

En koskaan ole törmännyt tähän kasviin, nyt kuulin vasta ensi kerran.