Muistutus jos meinaa omatekemää simaa juoda vappuna nyt korkea aika laittaa käymään.

Laitoi 8l.justiin simaa käymään.

Lisätty: 26.04.2011 - 15:15

Sima on tosi hyvää .Lapset meilläkin aina tykänneet.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2011 - 14:40

Eilen 8 ltr simaa pullotin lasteni perheille, 3 kerta jo kun tein tänä keväänä, pikkuihmiset tykkää mamman simasta.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastanneille. Sima on simaa ja hyvää .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2011 - 14:21

Tänään ostettu jo aineet illan mittaan tehtävä on valmis...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 14:30

Pulloissa on jo. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 26.04.2011 - 14:44

Kiitos muistutuksesta vaan eipä meillä simaa laiteta tänä vappuna...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 14:47

Meillä jo pari ensimmäistä pullollista juotukin. Mieheltä meni pääsiäinen ja vappu sekaisin ja hän laittoi simat pöhisemään jo viime viikolla. Mutta hyvää on, ei liian makeaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 15:43

Pikasimalla ei ole kiirettä.
Pullo kossua, johon kolme rusinaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 16:00

Vieläkö ennätin? Juuri laitoin simaa tulemaan kaiken muun touhun keskellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 16:06

en tee sinaa ollenkaan, enkä osta, joten laitan vesilasilliseen ne 3 rusinaa, jotka pappa laittaa koskenkorvaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 18:39

Olemme ainoastaan kaupan valmista simaa ostaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 18:57

Tyydyn kaupan simaan, ja valmistaudun samalla kuuntelemaan suvun vitsinväännöt vuosien takaisesta simasatsista, joka kuohahti kattoon..........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 21:09

Vappu menee paikassa johon ei voi ottaa omia juomia mukaan joten eipä tarvitse simaakaan viritellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 21:50

Kotisimaa...En ole sen jälkeen tehnyt, kun nuorikkona ollessa sitä (yritin) miehelleni valmistaa.Vaan ei onnistunut, niinkuin anopin tekemä.Niin rupesivat käymään ja meinasi katastrofilla iskeä.Hyvä ettei suurempaa riitaa tullut...Tai poksahtaneet pullot...Ja kamalalta maistui.
No,sokerilitkua rusinoilla.Ei niin terveellistä...Ja mahankin pistää pörisemään...

Mutta toivottavasti teidän tekemänne simat onnistuvat ja maistuvat hyvälle. Kippis :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.04.2011 - 12:55

Mahtaakohan sima olla terveys-vai kauneusjuoma? Ei ole tarvetta valmistaa simaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.04.2011 - 22:07

En enää tee simaa, kun ei ole niitä juojiakaan. Toisenlaista pullotettua ja käytettyä saa kaupastakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 03:06

Omatekemä on hyvää, nam. Tänä vuonna ostin kaupasta, ei ollut oikein maukasta.