-m-
Kysytty: 26.04.2011 - 10:05

Näin Britanniassa, mitenköhän meillä?

www.youtube.com/watch?v=ZAkdmsgkWoE

Avainsanat: talent

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2011 - 15:34

Tuo oli hyvä kerran kuunneltuna. Toinen on sitten jo liikaa.

Saapas nähdä mitä suomessa tapahtuu. Ei ole suuria odotuksia ainakaan minulla.

Kysyjän kommentti

Samaa mieltä, en laittanut laulua suosikkilistalleni. 8-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2011 - 10:46

Olipahan mahtavaa äänen käyttöä, hauskaakin. Löytyyköhän meiltä jotain vastaavaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 10:59

Lauloipa poika siinä pienen laulun ah niin kovasti esitykseensä eläytyen. vaan eipä tuo minua hurmannut, ei, sillä minusta oikeaa talenttia on jokin mieleenpainuva näytös eikä mikään idols laulu. Uskon ja toivon,että meillä täällä rakkaassa kotimaastamme löytyy yksi jos toinenkin paljon, paljon enempi talenttia sisältävä esitys. Ei siis olla kateellisia Britannialle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:06

Toivottavasti jollakin on pokkaa laittaa itsensä likoon ja jättää turha vääntö. Oishan se hauskaa kuulla mitä versioita suomalaisista lastenlauluista saataisiin aikaan. Tämä oli hauska =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:31

Ei oikein mua innostanut kyseinen esitys, mutta kyllähän poika laulaa osasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:34

Ei oikein minuakaan saanut puolelleen ja kun en ymmärrä sanaakaan nitä hän laulaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 14:32

Pikkuisen oli muuttunut laulu mutta ei mua oikeen napannut....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 14:39

Kyllä britit ovat aina osanneet viihdyttää. www.youtube.com/watch?v=HUmOAnoVkV0

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 18:17

Yllätti ilmeisesti tuomaritkin lauluvalinnallaan.......

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.04.2011 - 21:59

Nähtäväksi jää millaisia yrittäjiä meillä on sitten jos/kun meidnä Talentimme tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 03:03

Se on hienoa että kaikkea yritetään.