Kulkeeko napsupapoilla ja -mummoilla näin lujaa?

www.iltasanomat.fi/viihde/Pa...74840.html

Avainsanat: papan tanssit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2011 - 10:15

silloin kun minulla menee noin lujaa en esiinny lasten nähden .... ;-D

Kysyjän kommentti

Juu, kyllä tämä onkin K-18 -kamaa ihan selvästi ;))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2011 - 10:49

Heh, eh Valperia. Haluaisinpa nähdä. Kyllä papalla svengasi..ihana syke ja säpinä. Nuorena lienee ollut parkettien partaveitsi. Siinä nuorempi polvi katseli ihmeissään/kateellisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 10:52

Eipä ihan noin lujaa kulje vaikka väliää meno villiä onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:05

Kyllä täytynee myöntää sillä ysin ollessani laitan hyvää ja menevää musiikkia ja tanssin itsekseni,kissa katsoo kyllä ihmeissään jokakerta ja hän on ainoa yleisöni.Tanssiminen tekee hyvää ja pitää nuorekkaana ja kun sitä harrastaa yksin kotona ei tarvitse hävetä jos se ei ihan oikein menekkään.
Kokilkaa ihmeessä ette pety.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:11

Nykyisin kulkee, toivottavasti vielä sitten todella vanhanakin. Kissaäiti sen sanoi: tanssiminen pitää nuorekkaana ja sitä voi harrastaa kotona yksinkin. Itse teen joskus niin, että laitan mökillä kissat ulos ja stereot kaakkoon ja disco käyntiin. What a feeling! Kiitos Tuutikki mukavasta taltioinnista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:27

Hieno homma, että tanssi kulkee. Papparainen on ilmeisesti harjoitellut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:32

Jep hip huraa. Eikös aleta kokoamaan napsuporukkaa yhteisiin bileisiin ja jokainen nyt kotonaan
harjoittelee tätä. Ei liikakilot ole esteenä, siinä voisi notkistua jäykistetty nilkkakin ja rasvapatit
sulaa kantapäistä. Hurjan hienoa hommaa. Lapsetkin viihtyvät varmaan papan seurassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 26.04.2011 - 13:12

Tuostapa tuli mieleen takavuosien 'superstara': Pensseli-Setä ja Niilin hanhet
www.youtube.com/watch?v=Lo_edXUlrT8

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 13:29

Tuollainen tanssiminen pitäisi tehdä kaikille varttuneimille pakolliseksi ja joka päiväiseksi.Ihanaa tanssimista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 14:28

No jo pappa pisti tuulemaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 15:29

Verkkaisemmat ovat minun tanssiaskeleeni. Oli siinä menoa ja meininkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 18:11

Kyllä tuossa vauhdissa pahimmat kalkkeumat pölisee taivaan tuuliin......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 20:09

Ei ole tanssi mielessä päällimmäisenä, mutta muuta liikehdintää kyllä. Lastenlasten kanssa sitä tulee tanssittua kaikenlaista, pysyy vetreänä ja saa mieleistä liikuntaa. Mutta ei tuo pappakaan kovin usein tanssahtele, kun on kehittänyt tuollaisen "kaljamahan"...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.04.2011 - 21:55

Tuo tyyli sopii hyvin Vapputanssiaisiin - ei vie paljoa tilaa lattialla, niin jos kykenee noin vaativiin askeliin. "Reiskat" jalassa varmaan olisi myös kova juttu - kuten tanssijallakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.05.2011 - 03:02

Välillä menee lujaa, ja välistä hiljempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.05.2011 - 20:44

Hyvä tyyppi. Meidän jokaisen kannattaisi tehdä joka päivä tämän kaltainen tanssiesitys, tuossa ruoanlaiton ohella.Kunto nousisi tosta noin vaan.