Mahtuuko nousunnappi kiinni vai tuliko herkuteltua liikaa pääsiäisen ajan herkuilla?

Itse herkuttelin lähinnä pashalla ja suklaakarkeilla, mutta onneksi vastapainona oli hyötyliikuntaa senkin edestä.

Avainsanat: pääsiäisherkut vyötäröllä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2011 - 11:23

Minä söin mämmit ja vaniljakastikkeet, sekä pashan jo varastoon.
On sulanut pois, ei mitään hätää housujen kanssa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2011 - 09:35

Ei tullut herkuteltua tuli tarpeeseen vaan. Lenkillä käytyä koirankanssa .Ei ole mitään vaikeaa. Pyörälläkin tuli keikka heitettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 09:37

Eipä tullut herkuteltua, ainoastaan yhden suklaamunan söin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 09:49

En pahemmin herkutellut ja minä käytänkin kuminauha vyötäröisiä housuja ja hameita,ne ei kiristä eikä purista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 09:52

no problems ....

paitsi että jäin vähän aprikoimaan millainen tuo nousunnappi mahtaa olla? saattaisi vielä joskus olla tarpeen ;-DDDD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:18

Kyllä herkuttelin kermalla ja mämmillä, ehkä pientä painon nousua, mutta tilanne normalisoituu taas arjen alettua,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 12:24

joo kyl taisin aikalailla saada hiilareita uli salitun ja senkin rajan , mut kuminauhapöksyt ovat oiva ratkaisu ja nyt hyötyliikkumaan eli haravazumbaan... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 12:44

No minulla ei kyllä nousunnappia ole vaatteissani, nappeja yleensä vähemmän. Päinvastoin olen hoikistunut viime aikoina, muutama päivä aamusta iltaan liikkumista vieraassa kaupungissa... se tekee hyvää. Pääsiäisenä taas syödään hyvää ja kohtuullisesti, samoin reissussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 14:30

No eipä tule pääsiäisenä niin paljon mässäiltyä kuin jouluna... että ei tarvitse nappia siirtää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.04.2011 - 15:02

Normaalista kotiruoasta ei tule ongelmia kun pitää jonkunlaista rajaa syömisillään. Ei siis pulmia minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 15:22

Ulkoiluasussa tarrahousut. Ei ongelmia näissä varusteissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 15:59

Kiinni meni ja pysyikin, lenkkeillyt olen jokaisena pääsiäisen pyhänä, ja yrittänyt syödä kohtuudella herkkuja....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 16:48

Laihis jatkuu ja pääsiäisen ajan paino pysyä jökötti samassa lukemassa sillä maistelin vain linnunmitalla herkkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.04.2011 - 21:44

Ei napilla mitään hätää ollut, hyvin solahti samaan tuttuun napinläpeen. Ylsikin ihan hyvin siihen - olimme tyytyväisiä kummatkin. Minä en venyttänyt eikä nekään kiristäneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 01:57

Juu, kyllä se vielä kiinni mahtuu. Mässätty on maha kipeäksi.