Kuinka päästä eroon silmäpusseista ?

Aamuisin aina aivan kauheat silmäpussit. Onko tapaa päästä eroon ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2011 - 07:08

Silmäpusseja lisäävät suola, piilosuola, runsas juominen illalla, alkoholi ja rasvaiset voiteet silmänympärysiholla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.04.2011 - 07:57

esteettinen kirurgia on varmin tapa päästä eroon silmäpusseista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 08:06

Vältä suolaa ja muita syntejä

Päivisin yritän litkiä suositellut kaksi litraa vettä, sillä jotkut uskovat silmäpussien kertovan itse asiassa nestevajauksesta. Ylenmääräisestä juomisestakaan ei silti hyvää seuraa. Suola on niputettu tupakan ja alkoholin kanssa synniksi, joka on ensimmäinen askel kohti turmiota – sekä silmäpusseja.

www.mtv3.fi/helmi/kauneus/ar...den-silmat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 08:17

Hätäapuna huuhtele kylmällä vedellä kasvot. Riittävästi vettä ja unta, niin vaiva saattaa ainakin hiukan lieventyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 08:21

Pussit silmien alla on maailma lyhyimmällä miehellä. Entäs sitten?

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 26.04.2011 - 08:56

Tarpeeksi unta ja terveellistä ravintoa - ne ovat hyviä ensihoito lääkkeitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:14

On jo annettu vinkkejä siitä miten nuo pussit syntynyt yleensä. Suolan poisjättäminen auttaa, alkoholinkäyttö lisää nesteen kertymistä.
Viime kädessä kirurgia auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:18

Totta ne vaivaa, jos ne aina ovat, mutta kuten edellä on kirjoitettu nautintoaineet lisää ja valvominen
silmäpusseja. Papan mainitsemista pusseista, onko hänellä kenties kokemusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:38

Vanhoja konsteja: lämpimät teepussit silmien päälle muutamaksi minuutiksi, tuorekurkku ajaa saman asian. Jos silmäpussit eivät häviä, niissä on todennäköisesti rasvaa, ja silloin ainut keino on kirurgia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.04.2011 - 22:03

Terveellisillä elämäntavoilla ja jos niistä ei ole apua niin voiteet auttavat niiden pienenemisessä. Kysy vaikka apteekista tarjonnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 01:53

Hyvällä silmänympärysvoiteella.