Mikä on maailman hienoin juna?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.04.2011 - 08:02

Torben Schou nousee Pretoriasta junaan määränpäänään Kapkaupunki. Menneen ajan loistokkuutta henkivä luksusjuna, Pride of Africa, tarjoaa hemmottelevaa palvelua matkatessaan läpi huikaisevien maisemien.

www.rantapallo.fi/junamatkat...ovos-rail/

Kysyjän kommentti

Rovos Rail....tietenkin.

Tällaista safarielämän tulisikin olla!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2011 - 22:25

isänmaallisesti vastaisin että tässähän se

3.bp.blogspot.com/_dU71uFzeK...arjaa1.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 22:54

Sanoisinpa, että Palace on the Wheels Intia

www.palaceonwheelsindia.com

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 07:01

Olisiko se sitten tannelin kertoma Palace on Wheels:
www.grapevine.nu/sf/matkat/p...eelssf.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 08:17

Toffen kanssa samaa mieltä. Olen lukenut tuosta junamatkasta Pretoria - Kapkaupunki. Sijaitsee minulla täyttymättömien toiveiden tynnyrissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 08:19

Minulle se on lapseni eskarissa kierrätysmateriaaleista valmistama värikäs ja hieno juna, jossa erityisen komea veturi.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 26.04.2011 - 08:59

Maailman hienoin juna roikkuu kehystettynä makuuhuoneeni seinällä, mistä sen aamulla herätessäni ensimmäiseksi näen. Kuvan alalaidassa lukee Rodin 5v.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:10

Minulle se on Linnanmäen vesitornia kiertävä juna, jossa lapsenlapseni iloisesti vilkuttelivat mummolle.
Mummo filmasi heitä ja nyt on kiva niitä katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:45

Vaikka en ole edes nähnyt Idän Pikajunaa livenä, niin vastaan, että Idän Pikajuna. Meillä on mieheni kanssa haave matkustaa tällä junalla. Hienoin tai ainakin nopein tähän astisista millä olen matkustanut oli italialainen luotijuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.04.2011 - 22:02

Meksikon pikajuna: ... miehet lyökää tainnuksiin, mut meille tehkää mitä vaan...