Päivää, että pätkähti. Muistaako kukaan minua?

Kahtelin keppeemmät kesäkamppeet piälle ja eikun harrastusten parriin. Parran oun kasvattanna sitten viime näkemän. Ei syö itikat niin mahottomasti, kun villoihin tölömeevät.

www.napsu.fi/matkailu/matkak...4--Keitele

Avainsanat: aikamiespoika

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.04.2011 - 18:31

oi Anselmi, sinähän siinä!

Kysyjän kommentti

Anselmi kiittää kaikkia muistamisesta ja toivottaa ihanille naisille oikein mukavaa ja lämmintä kesää. Törmäillään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2011 - 16:17

Ken häneen on kerran törmännyt ei voi mitenkään voi unhoittaa poies......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 17:18

Kyllä minä tämän miehen muistan, hauskasen näköinen kun on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 17:44

Kyllähän tämä herra on tullut nähtyä..
Morjensta vaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 18:43

tais olla anselmi viimeksi pilkillä (ja vokotteli akkoja naistenpäivänä)

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/40141

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 18:47

Eipä voi unohtaa. Ja niin koreasti koristeltu venekin Anselmilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 19:39

Katsos vaan Mariaana, etten istu joku aamu Anselmin vieressä, kun töihin lähdet.
Kyllä sinulla on mielikuvitusta ja intoa rustata kaikkea hauskaa. Onnea Anselmille,
jos keäsheilaa pyydystää, vai onko vannoutunut poikamies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 19:40

Kiva tutustua Anselmiin, en ole aikaisemmin tuntenutkaan tätä herraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 20:03

Terve vaan kaveri! Ja kireitä siimoja kevätvesille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 20:14

Anselmia ei voi unohtaa,kun on kerran hänet nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 20:30

Minä kun olen tänne mökille taas muuttanut kesäksi, niin katselin peiliin ja erehdyttävästi muistutti kuvajainen Anselmin vaatetusta.
Ongella ei ole vielä käyty, mutta ensimmäiset kuhat haettiin verkosta (7) ja parisenkymmentä isohkoa ahventa. Maiskis, maiski, maistuis varmaan sullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 22:24

Olet oikein taiteilija sielun.Se on aika kiva keksintö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 01:44

On haaskan nakonen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 08:21

Eipä ehkä olla ennen tavattu, mutta päivää sullekin ja hauska tutustua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:51

No taatusti muistaisin, jos tuollaiseen herran olisin joskus elämäni mutkissa törmännyt. Vai hämääkö parta? Teillä päin ei ainakaan kevättulvat näytä vaevoovan, enemmännii päenvaston. Vai ollaanko Savossa keksitty uusi urheilulaji, nimittäin kankaresoutu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.04.2011 - 21:59

Voe tokkiisa - niin out eläväisenä mielessäin. Taiankin ottaa vaarin noista hepensitäis - niille on käättöö näin hyttyskauvella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 01:53

Ei Anselmia voi unhoittaa...