Löytyykö Napsulaisilta omakohtaisia majoitusvinkkejä New Yorkin reissua varten??

Tarkoitus on lähteä NY:iin lokakuun lopulla, lennot finskillä JFK:n kentälle, nyt tarttis vinkkejä majoituksesta suhteellisen keskeiseltä paikalta, löytyisikö hyviä vinkkejä??

Lisätty: 02.05.2011 - 17:11

Kiitos vastaajille hyvistä vinkeistä!

Avainsanat: new york majoitus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.04.2011 - 17:14

jos et kaipaa luxusta, edullinen öitsemispaikka Manhattanilla, hyvät yhteydet joka paikkaan.
miellyttävä henkilökunta, hyvä palvelu, kuntosali. siellä viihdyin 2vk. excitingny.com/eastny_vander...ymca.shtml

mutta jos haluat 5-tähden hotellin, unohda tuo paikka.

Lisätty: 27.04.2011 - 17:35

aikamoinen hintahaitari täälläkin:
fi.hotels.com/search.do?jsDe...&ppc=1

Kysyjän kommentti

Kiitos vinkeistä! Luksusta en todellakaan kaipaa, vaan kohtuuhintaisen majoituksen, koska majapaikassa ei yleensä niin hirveästi aikaa vietetä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2011 - 20:36

viimeksi majailin Milleniumissa, todella keskeinen paikka ja hotelli palveluineen hyvää tasoa, listahintojen mukaan vähän hinnakas, mutta aika useasti löytyy edullisia tarjouksia

Millennium Broadway Hotel

www.millenniumhotels.com/mil...index.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 11:25

Itse olen myös katsellut hotellia sieltä ja kaverini, joka siellä on käynyt niin suositteli Pensylvania ja Newyorker-hotellia. Ne ovat lähellä Times squarea ja niiden lähellä on myös linkki asema, josta lähtee Stop-Shop-Top linkki, maksaa 109 dollaria ja sen lipun saa tilattua netistä. Neljän päivän ajan saa kiertää eri nähtävyyksiä niin paljon kun ehtii. Linkki kulkee nonstoppina.