Millä saa tokaluokkalaisen tytön päässä olevan ns. vauvakarstan häviämään?

Tytöllä on pitkät hiukset, joten öljyn kanssa en rupea pehmittelemään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.10.2008 - 21:13

Eipä siin taida muuta olla kuin hieroa esim ruokaöljyä päänahkaan ja myssy päähän ja hautumaan esm. saunan löylyyn. Sitten vaan hyvä pasu shampoolla. Tee jakauksia hiuksistoon ja aina jakauksen kohtaan tuputtelet öljyä. Ei tarvitse koko hiuksistoa läträtä. Tiedän tämän kampaajana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.10.2008 - 23:55

Osta apteekista KELUAL nimistä voidetta (DUCRAY on valmistaja). Sillä kyllä lähtee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2008 - 07:53

Tuo Kelual on tosiaan hyvää, tosin pieni purkki maksaa 17e. Mutta se tepsii. Kelualia päähän, vaikuttaa n. 20, sen jälkeen pesu shamppoolla. Tuo purkki riittää ehkä 3-5 kertaan. Meillä (tosin vauvan päästä = erit. vähän tukkaa) lähti kahdella kerralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 11:43

kunnon pesut ja harjaukset.
voisi myös just jotain erikois voiteita/öljyjä/nesteita/shamppoita kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 15:13

Osta apteekista Decupal-voidetta ja hiero päänahkaan pari kertaa päivässä.Itse kävisin näyttämässä lastenlääkärille,koska sen ikäisellä ei enää ole vauvakarstaa missään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.10.2008 - 21:55

Minä käyttäisin vauvaöljyä. Hiero sitä päänahkaan, anna vaikuttaa, pese pois ja harjaa karsta pois.