Menikö sinulla kaikki nappiin mitä olit suunnitellutkin?

Leivon yleensä pääsiäiseksi röpörieskan,mutta nyt unohtui piimä ostamatta ja rahkapiirakka jäi rusinoitta,kauppaan unohtui myös pääsiäis aiheiset lautasliinat,että ei ihan nappiin mennyt.Kaikesta näistä pikkupuutteista huolimatta on ollut ihanan tunteikas pääsiäinen,mikä vielä tänään jatkuu.

Avainsanat: pääsiäinen kissan lääkitseminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.04.2011 - 09:12

Kaikki meni nappiin kun en mitään edes suunnitellut, toipilaana täällä ollut, mutta kuitenkin tuolla pihalla vähän olen 2 päivää ahertanut, en mitään stressiä ottanut , ja olisin voinut vain makoillakin eikä olisi huono omatunto tullut, paranemaan päin olen kylläkin taas, simaa 8 ltr pullotin lasten perheisiin äsken ja nyt valmistelen pihalle menoa, vähän grilliä ja grillikatosta pesen, meinaan makkaraa vähän välipalaksi grillata, alkoi eilen mieli tekemään eikä sitä ollut, mieheni hakee makkarapaketteja tuolta ABC-myymälästä ja tänään grillaan niin saan mielitekoni pois. Ja vähän kirjaa ulkona lueskelen myös kun minulla on uusi keinutuoli, siinä pitää mamman vähän keinua ja aurinkoa ottaa, saa sitä d-vitamiinia samalla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2011 - 09:15

Kaikki tähän asti napissa, paitsi se yhdessä vastauksessa kertomani pippuripihvi,
se irtosi napista. Toivottavasti tämä päivä on hyvä päivä meille kaikille,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 09:17

Kutakuinkin "putkeen" meni, ilman sen suurempia koreografioita pääsiäisen viettoon lähdettiin, ainahan jotain sattuu, mutta tämän vuoden kommellukset olleet pieniä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 09:44

Aina napissa vaikka ei nappeja olekkaan. Mikä mahtaa olla röpörieska kerrohan ja lähetä ohje.Ikinä en ole nimeä kuullut oli uutta minulle. Jos innostun koklaamaan,piimää on paljon kaapissa.
Lenkiltä tultu ja puuro syöty. Olimme suolla pitkospuilla .Koira lotkutti joka lätäkön ja oli onnessaan.Nyt lämmin voi taasen saapua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 09:44

No ihan on mennyt kuin on suunniteltukin, munia vielä on tähän päivään 4 jäljellä ja mämmikin ihan riittää täksi päiväksi... joten ihan oikeat suhteet on ollut ostoksissani..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.04.2011 - 10:48

Meillä ei Pääsiäistä noteerattu millään muotoa. Pihatöissä olen ollut parisen päivää ja kohta lähden taas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 11:27

Kun ei liikoja sunnittelut pääsiäisen viettoa, niin ihan hyvin on sujunut. Melkeinpä tämä oli normi pidempi viikonloppu vapaa ja huomenna taas arki koittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 13:31

Olimme kahdestaan mökillä ja vietimme hyvin vaatimattoman Pääsiäisen ruokien suhteen ja keskityimme olemiseen. Hyvin sujui kommelluksitta ja nyt on autuaan rentoutunut olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 13:41

torstaina aukes avoimet ovet täs täyshoitolas ja tuli porukoita ,seuraavan päivän saatiin lisää ja lauantaina menikin päivä kivasti merenrannalla oli muuten vielä saarirannat jäässä , mut kaveri sai hyvin venhon vesille.. ja siellä rannassa sit nautiskeltiin savulohileivät ja voi ,et ne maistuikin hyvälle raikkaassa meri-ilmastossa ja aurinkonpaistees .. kotiin ja ruokaa väsäsin taas ylitse äyräiden sitäkin tuli tehtyä .. sununtaina jatkui avoimet ovet ja poruukkka oli kivasti eikä tääkään päivä taida jäädä huonommalle noiden porukoiden suhteen , mut nyt vedän siastaa hetkisen sit kahveen keittoon ja jos omaa aikaa jää saatan sen uhrata haravointiin ... no onneks ensviikonlopul ollaankin täältä mäestä huisinnevadassa ja pääsen valmiisiin pöytiin ...et ihan kivasti on tääkin pääsiäinen mennyt ja kivaahan se on tuttuja tavata ja kestitä ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 15:24

ihan tuulen vietävänä ilman sen kummempia suunitelmia, eipähän päässyt mikään menemään pieleen .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.04.2011 - 15:30

Ei voi mennä pääsiäissuunnittelut pieleen, kun en vietä kyseistä juhlaa. Kaikki normiarjen mukaan tuli hoidettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 15:47

Hyvin meni kaikki töissä ja nyt olen vapaalla kuumeessa ja lentsussa, mutta sinnittelin kuitenkin pieniä ulkohommia. Kellarista roudasin maan pinnalle ruususankoja yms. kukkasia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 19:26

Joo menihän se. Mökille muutin ja lokakuussa takaisin kaupunkiin. Peippo näkyy pesänsä valinnut. Tiaiset ikäänkuin vielä ihmettelevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 19:30

Ihan meni suunitelmien mukaan..Töissä ja ulkohommia tehdessä..ja oli niin kesäistä..se oli yllätys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 08:50

Pääsiäisenvietto meni meillä ihan napiin. Lauantain kauppareissulla unohtui ostaa mämmi ja kerma, mutta onneksi perheemme ainoa mämminystävä eli mieni ei siitä harmistunut, koska eilen sukulaisperheessä oli mämmiä tarjolla.
Pääsiäislauantai- ja sunnuntai sujuivat leppoisasti risusavotassa, kun tulevan talomme tontilla raivasimme metsurin jäljiltä oksia, pölkkyjä ja kasasimme rankoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 13:10

Koko repertuaari meni kyllä ihan hyvin eli kommeluksitta. Pitkä ostoslista oli kaupassa mukana ja vain yksi artikkeli unohtui vaikka oli listalla. Lähikauppa pelasti tilanteen. Jotain ostin jo ulkomaan matkalta ja loput Stockalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.05.2011 - 01:46

Pääsiäinen mennä vilahti, kuten vappukin jo. Taisin minä tällä kertaa kaiken muistaa, ihme kyllä. En ainakaan muista että olisin jotain unhoittanut.