Joko on hellevaatteita kaivettu esiin.talven kätköistä..??

Avainsanat: hellevaatteet esiin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.04.2011 - 16:48

Mökkipihalla T-paita ja verskat. Liiankin lämmintä on paikotellen. Varjopaikkaa on jo haettava.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2011 - 05:57

Minä olen 2 päivää tuolla pihalla touhunnut t-paita ja shortsit päällä, olen kuumaverinen ihminen, mutta kyllä minä enemmän vaatetta laitan päälleni kun kauppaan ja asioilleni menen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 08:48

Osa hellevaatteista jäi jo kaappiin muutaman viikon takaisen lomareissun jälkeen, tosin niitä ei juuri ole vielä tarvinnut....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 09:01

Ei Liisukka vielä, taitaisi tuo takamus paleltua,on se vielä päivälläkin niin kylmää, että pitkähihainen
takki ulkona päällä pitää olla.
Kyllähän niitä kaivella voi ja inventaariota tehdä. Olihan ne jo eilen lapset vesileikeissä ollut
oliskos ollut Seinäjoella ja jonkun kuulin jo pulahtaneen uimaankin.
Odotellaan rauhassa, kyllä se kesän keikuttaja tulee meille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 09:23

Jonkun verran on tullut vaatteita sirrettyä esim talvitakit jo heitetty taas nurkkaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.04.2011 - 10:41

Ihan näkyvillä ovat helmikuun jäljiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 11:12

Eilen joutui lenkillä ollessa ottamaan takin pois päältä, tuli sen verran lämmin. Hellevaatteet mm. shortsit odottavat vielä kaapissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 13:41

Mökillä kyllä joutui jo heilumaan t-paitasillaan, sen verran lämpimästi aurinko paistoi. Osa kesävaatteista on jo edellisen reissun jäljiltä odottamassa käyttöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 14:26

Päivällä voi aika pienissä liihotta. Kun muistaa iltasella laittaa kangasta taasen ympärilleen. Ettei iske keväinen flunssa.
Kuuntelin puron solinaa,se nauraa iloisesti porinaa.Se kertoi minulle tarinaa,Keväästä, Linnuista.
Jotka palaavat nyt pohjolaan.Kukista jotka maasta nousta saa,siitä että on aika rakastaa.Nauttikaamme lämpimistä päivistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 20:45

eipä noita ole tarvinnut sen pahemmin piilotellakkaan, käytössä lähes joka toinen kuukausi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 08:56

Hihattomalla paidalla ja caprit jalassa on jo helteisestä säästä nautittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 20:30

En ole vielä ehtinyt, heti kun ennätän niin kaivan toki esille. Takin olen saanut vaihdettua ja kengät. Mutta välistä on vielä vähän koleaa.