Sorrutko helposti ystävän houkutuksiin??Vai pitääkö miettiä ensin asiaa..

Jos ystävä pyytää vaikka risteilemään..tai jotakin muuta kivaa..

Avainsanat: ystävän houkutus.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.04.2011 - 13:44

Saparo suorana olen kyllä menossa sen kummemmin funtsaamatta. Toki riippuu kysyjästä, mutta tämän fantastisen työporukan kanssa teemme kuukausittain jotain kivaa. Nyt toukokuussa lähdemme risteilylle.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.04.2011 - 05:59

En minä helposti enää nykyään ystävieni houkutuksiin sorru, ei kiinnosta esim shoppailu tai risteily, nuorempana kyllä tyttöporukassa reissattiin, nyt viihdyn parhaiten kotona vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 08:53

Pienen harkinnan jälkeen hyvää houkutukseen saatan vieläkin sortua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 09:02

En minä sorru, kyllä ajattelen ensin. Otan asiasta kaiken huomioon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 09:29

Kyllä ensin tutkaillaan ja sitten katsotaan..
Itse nyt jätin serkkukokouksen väliin viimekuussa, olis tullut liian kalliiksi kahdelta ihmiseltä ja kun matkakassaa keräämme kokoon heinäkuun lähtöön... olis tullut matkoineen,yöpymisineen ja ruokineen 600€ ja vielä illan istujaisiin päälle vielä rahaa..

Siksi kävin serkkuni luona ihan yksikseni tämän kuun alussa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 09:48

Monesti tulee sorruttua ja jälestäpäin vasta mietittyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.04.2011 - 10:41

Mietintämyssy pitää ensin kiskoa päähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 11:10

Ei ole tullut sorrettua, nuorempana kyllä. Sen sijaan nykyisin jätän useat reissut väliin, mietin mitä kaikkea sillä rahalla saan lapsille ja itselleni ja mieluusti matkustan siten, että lapset ovat mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 14:28

Olen kovettunut kivi, minua ei todellakaan saa mukaan helposti mihinkää. Olen heti epäilijä.Jos oma rakas pyytää, asia eri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 20:48

pidemmät retket teen mieluumin yksin, omaan tahtiini
mutta jos joku nyt erehtyy kaljalle kysäsemään
niin noita olviretkiä en sen kummemmin jahkaile

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 08:57

Liian usein sanon ystävälle ensin kyllä ja sitten vasta mietin tarkemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 12:14

En ole sortuvaa tyyppiä, mutta mitä matkustamiseen tulee, siihen olen aina valmis. Ystävät eivät siihen kyllä hokuttele koska matkatoveri on omasta takaa. Toki naispuolisten ystävien kanssa tulee lyhyitä kauounkireissuja tehtyä, viimeksi pääsiäisen alusviikolla.
Jos kaupungilla törmään johonkin tuttavaan ja kiirettä ei ole, kyllä kahville sentään lähden noin extempore. Risteilylle minua ei saa millään, en pidä siitä hauskanpidon muodosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 20:29

Ennen sorruin, nykyisin en enään. Lähden kyllä hyvän seuran matkaan, jos vain pyytävät.