Onko Napsussa mahdollista nähdä vaikkapa 100 eniten pisteitä saaneen pistetilanne? Nythän näkyy ainoastaan 10 parasta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2011 - 23:00

eipä ole sellaista listaa mahdollista näillä kaluilla saada aikaiseksi ...

kymppilista vaan ja sitten nuppi nupilta bongailemalla, eikä sekään vielä kaikkea aktiivisuudesta kerro, jotkut ovat keränneet pisteensä pari vuotta sitten jotkut toiset saman määrän kuluneena talvena

ja muutenkin koko pistetjuttu taitaa nykyään olla sellainen EVVVK juttu ...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2011 - 22:52

Aktiiviset käyttäjät joilla yli 50000 pistettä ja ylöspäin.Ainaki omat pisteet näkyy jokaisella .Mutta enempää en tiiä.Toivottavasti selkenee jos vaikka voisi katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 23:39

Enpä ole jaksanut selailla edes kymppilistaa.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 09:26

Eipä ole saamista.. ainoastaan nuo 10 parasta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.04.2011 - 10:37

Klikkaamalla ko. napsulainen nimimerkkiä näkee hänen pistemääränsä, niiden etusivun napsujen lisäksi. Muuta listaa ei tietääkseni ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 13:55

En ole edes tietoinen tuosta listasta. Tuskin täällä ollaan pistejahdissa, vaan ihan muilla intresseillä mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 15:53

En ole tuollaista osannut kaivatakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 09:05

Ehkä on parempikin, ettei tuolaista listaa ole. Pistetehtailun sijaan kukin malttaa kirjoittaa vastauksiaan enemmän ajatuksella kuin pisteiden kiilto silmissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 26.04.2011 - 13:50

Pisteitä pisteitä, vaan mitäpä niillä sitten teet?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 20:25

En ole varma, uskoakseni ei.