Kun on nyt näiden noitienkin aikaa, niin kysyn kehen satuhahmoon yhdistyy nimi Tommi ja Annika?

Avainsanat: satuhahmo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2011 - 21:49

Niin monta kertaa olen lukenut lastenlapsille, että tietoni on varma. Peppi Pitkätossu.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille, niinhän se on, että tässäpä Peppi Pitkätossu jne.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2011 - 18:09

eikös nuo olleet Peppi Pitkätossun kavereita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 19:06

Kyllä nuo sisarukset Peppi Pitkätossun naapureita olivat :) Monet hauskat ja vaarallisetkin seikkailut yhdessä kokivat ;Huvikummussa pikku apina Herra Tossavaisen kera temmelsivät :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 19:20

Peppi Pitkätossun kavereitahan Tommi ja Annika ovat, sarja on taas uudelleen menossa TV 2 ohjelmistossa, lapsuuden nostalgiaa parhaimmillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 19:49

Pepin parhaat kaverit ovat naapurissa asuvat sisarukset Tommi ja Annika.

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Peppi_...C3%A4tossu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 20:11

Pepin kaverit, mistä tiedän tänään tuli vielä Peppi televisiosta joten muisti on mitä parhain tähän aikaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.04.2011 - 21:28

Tämän pirtsakan punapään:
www.parkkinen.org/peppi.html

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 09:31

No ihanan Peppi Pitkätossun :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 14:01

Peppi Pitkätossun ja tämä on sitten ihan oma tieto. Oli suosikkisarjani silloin ekan Peppi-buumin aikaan. Tykkään Peppi-tarinasta vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 09:15

Peppi Pitkätossun ystäviähän nämä sisarukset olivat. Pikkutyttönä olin kovin ihastunut Tommiin, kun hän oli niiiin söpö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 12:17

Pippi Långstrumpasta tuttuja hahmoja ovat. Näin aikoinaan Visbyssä kun Pippi-filmejä filmattiin, valkoisella hevosella oli maalatut mustat täplät "kehossaan".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.05.2011 - 20:23

Peppilotta Sikuriina Rullakartiina Kissanminttu Efraimintytär Pitkätossuun.