Onko joku onnistunut näkemään kangasvuokkoja tänä keväänä?

Avainsanat: kangasvuokko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2011 - 17:52

tiedossani ei ole yhtään paikkaa täällä pääkaupunkiseudulla jossa kangasvuokot luonnonvaraisina kasvaisivat, joten en ole etsinytkään enkä nähnyt

sen sijaan eilen näin melkein punaisia sinivuokkoja, ensimmäisen kerran tällä seudulla, (Ahvenanmaalla ne ovat aika tavallinen näky),

sillä aikaa kun kävin hakemassa kameraa joku roisto oli poiminut ne pois #&*&¤#***

Kysyjän kommentti

Voi harmi, olisi ollut kiva nähdä kuva noista!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2011 - 10:26

Ei ainakaan Keski-Suomen korkeudella ole minun tietäkseni ollut.
Mutta ehkä sopivan tyynessä ja aurinkoisessa paikassa
kiven kolossa saattaisi jostain rinteestä löytää.
Olin lukevani paikallisesta lehdestä, että joku olisi jo valkovuokon kuvannut.
Itse en sellaisiin paikkoihin kulkeudu, että luonnossa näkisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 10:47

Kävin juuri eilen tarkistamassa kangasvuokko alueen,mutta kukkia ei näkynyt muutam niiden lehti kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 11:16

En ole nähnyt, ainoastaan valko- ja sinivuokkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 15:43

Sinivuokot tuli Lokalahdella perjantaina nähtyä ja todella ison mättään kera... oli ihan sinisenä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 16:04

Leskenkukkia, sinivuokkoja ja valkovuokkoja olen nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.04.2011 - 21:18

Ei näy meidän alueellamme kangasvuokkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 21:41

Sinivuokot, valkovuokot, leskenlehdet ja krookukset havaittu. Ei vielä ainakaan kangasvuokkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 22:34

En ole nähnyt kangasvuokkoja..Sinivuokot kyllä omaa pihaa kaunistaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 09:36

En ole nähnyt enkä ole varma että tunnistaisinko vaikka näkisinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.04.2011 - 16:55

Olen nähnyt jo kangasvuokkoja alkuviikosta taatussa tutussa paikassa.