Mitä napsun Martat tai Martit tänään laittavat ruoaksi?

Minä laitan kohta lammaspaistin uuniin,lisäksi valkosipuliperunoita salaatteeja,lohta on kolemenlaista,jälkiruokana mämmiä tai rahkapiirakkaa itseni leipomaa.Mämmiä ei ehkä mieheni ja poikani uskalla syödä.On kuulemma kerran syödyn näköistä.

Avainsanat: ruokaa rakkaudella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2011 - 09:59

Rosvolammaspaisti tänään ruokalistalla, ei ole itse laitettu vaan ihan kaupansetän tekemä, Pitkänäperjantaina jo maisteltiin ja oli aivan erinomaista, lisukkeeksi potut ja vihannekset ja jälkkärina kahvit ja pashat....

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2011 - 09:51

Niin täytyyhän sitä pääsiäisenäkin syödä.
Minä keitin eilen kalakeiton ja aamupäivällä täytyy napostella sitä.
Iltäpäivällä tulee vieras ja ajattelin laittaa pippuripihviä, tehdä oikein kotimuusia itse,
salaattia ja jälkiruoaksi hedelmäsalaattia vaniljakastikkeen kera.
Mämmit ja pashat tuli syötyä jo ennne pääsiäistä, joten niihin en nyt kajoa.
Eihän nämä oikein perinteistä pääsiäisruokaa ole, mutta en osaisi lammasta
laittaakaan. Se taito meni mieheni mukana tuonpuoleiseen.
Eiköhän näilläkin eväillä kupu täyty, mutta oikein herkullista pääsiäisateriaa jokaiselle,
on se sitten miten tahansa muokattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 09:54

Ruismarjapuuroa syöty ,kahvit juotu.Mämmiä ja kermaa kaapissa. Empäs vielä tiedä mitä syödään. On meillä valmista lohtakallaa leivälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 11:13

Tänään on ruokaisa kanasalaatti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 15:41

Uunissa paisti ja todella muhkea kastike riisin ja vihannesten kera... mämmit vielä jälkkäriksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 16:13

Juuri söimme lammaspaistia, itse tehtyjä valkosipuliperunoita, juustokastikkeessa. Punajuurisalaattia, tomaatti-sipulisalaattia ja jälkkäriksi oli mansikkarahkaa. Sitä ennen otin pienen kuuman totin mustaherukkarommista sillä viime yönä duunissa tuli kurkku kipeäksi ja senhän nyt tietää, kun vapaat alkoivat niin kunnon työntekijä sairastaa vapaillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 18:18

söi mitä sai

eli istuin valmiiseen pöytään,
moitteen sijaa ei tarjoilussa löytynyt mutten nyt kehtaa ruveta kehua retostelemaankaan

joka tapauksessa, liikaa tuli syötyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 20:20

tuli niin nälkä tossa haravoidessa pihaa että pistettiin ekaa kertaa grilli päälle. jokaselle makkara ja kanan file + salaattia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.04.2011 - 21:16

Tämä martta teki martille nakkikastikketta perunoiden lisukkeeksi. Mämmi ja vaniljakastike jälkiruoaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 21:37

Hernekeittoa ja pannaria. Illemmalla syötiin kevään ensimmäiset grillimakkarat tuossa mökkipihalla. Nam ja maiskis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 21:38

Hei vaan kaikki ja mukavaa pääsiäist (salasanatkin sit löysin).
Lampaanviuluu väänsin eilen uunis, tänään lammaspataa kera pottuloiden ja jälkkäriks hedelmäsalaattii, jot semmonen menuu tääl, eli perinteinen ja jokavuotinen sellanen:)
p.s. ihana "nähä" teittii taas pitkäst aikaa, halejaa...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 22:47

Tämä Martta sai töykeikkalla syödä lammasta..niin meidän toinen puolisko söi kotona kinkkukiususta,mitä jäi eilen jäljelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.04.2011 - 18:59

Jaahas, mitä sitä tulikaan eilen syötyä. Lihakastiketta, keitinperunat ja kukkakaalia. Tänään jauhelihakeittoa. Sellaiset hyvät pääsiäisruoat.