Miten on ensimmäinen pääsiäispäivä lähtenyt menemään?

Minulla ihan mukavasti olosuhteet huomioon otaen,kissalle antibiootit annettu ruoan seassa(vielä ei ole tajunnut syövänsä lääkettä) annan pienen anoksen ruokaa mihin olen murskannut 3 tablettia ja nekun on syöty annan lisää ruokaa.Itse olen juonut kahvin ja syönyt puuron,lääkkeeni olen myös ottanut kiltisti.Kohta laitan lammaspaistin uuniin ja alan tehdä salaatteja,tänään herkutellan ja saan poikani ruoka vieraaksi.

Avainsanat: pääsiäinen kissan lääkitseminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.04.2011 - 08:43

Hyvin on lähtenyt käyntiin tämä päivä, aikaisin heräsin ja aamutoimeni olen tehnyt ja vähän pelannut. Vähän ajan päästä menen ulos kauniista päivästä nauttimaan ja vähän touhuan pihalla, hyvällä mallilla on pihatyöt, mutta aina siellä vähän on tekemätöntä työtä, olen vähän turhan tarkkakin tuon pihan suhteen. Ja munamaalareita tulee tänään meille vähäksi aikaa hommiin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.04.2011 - 09:04

Rauhallista ihan tavallista aamua.Aurinko lämpimästi loistaa täydeltä taivaalta tiedossa kuuma päivä. Lenkiltä tulimme justiin, metsiäpitkin on kiva mennä ja postikin haettu.Ulkonaoloa, haravointia ,ruuanlaittoa.Ehkä matonpesua ojalla, kuka tietää mitä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 09:19

Lapsenlapsen kanssa sitä aamulla on tullut heräiltyä ja touhuttua, siinä on virikettä tälle mummolle...
Pitääpi pikapuoliin lähteä ulos puistoon lapsen kera... kun on niin kaunis ilma...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 09:21

Oli ihana herätä aurinkoiseen aamuun..Aamupala syöty..Polkupyörän kävin ottamassa autotallista,lintujen viserrys oli ihan mahtava..Nyt lähdettävä työkeikalle ja samalla tulee 18 km pöyrälenkki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 09:57

Huomenta vaan kaikille ja terveisiä aamulenkiltä, kävin kävelemässä rantoja pitkin puolentoista tunnin lenkin, jäät jo kaupungin ympäriltä lähteneet, vain jäälauttoja lipui ohi. Nyt sitten terassin siivoukseen ja kesäkuntoon laittoon, lämpömittari terassilla kivunnut jo +24 asteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 09:58

Minäkin nousin aamuauringon kanssa yhtä aikaa, kun kantapää ilmoitti. että muori jalkeille nyt.
Siinäpä sitten aamutouhuja olen tehnyt, niitä aivan tavallisia.
Olen aloitellut iltapäivän ruoan valmistelua ja pyykkikone ehkä pyörii tänäpäivänä.
Vaikka on juhlapyhä, niin miten se nyt työtäkin teettää.
TV.stä katson jumalanpalveluksen, ei tullut kirkkoon lähdettyä.
Vaikka tämä päivä on kristikunnalle suuri ilon ja riemunpäivä, pitäisi rauhoittaa se,
siihen ylösnousemuksen riemuun, mutta ajatuksethan siinä ovat, vaikka arkisia askareita
tehdäänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 11:02

Koiran kanssa lenkkeilessä ja aamupalaa syödessä parvekkeella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 13:36

Kiitos kysymästä, leppoisasti on heräilty harvinaisen myöhään, kun tuli katsottua "Vihreä Maili" yötä myöten.
Nyt voisi lähteä vaikka eläintarhaan katsomaan isoja kissoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 16:15

Yövuoron jälkee nukuin puolille päivin ja nousin ihmettelemään auringonpaistetta ja + 18°C lämpöä. Hieman pihatöitä ja sitten ruuanlaittoa. Illalla pitää käväistä rannassa mökillä katsomassa joko jäät lähtevät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 18:07

hyvinhän tuo on hurahtanut 'ihan pihalla'

tämän päivän uusi juttu näillä seuduilla olivat perhoset joita on ilmaantunut liikenteeseen ihan runsaamman puoleisesti

valperi.blogspot.com/2011/04...tavaa.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.04.2011 - 21:14

Puoli kuudelta heräsin ja tunsin itseni sairaaksi. Lämpöäkin oli jonkin verran ja sellainen etova olo. Mutta pois poikkeen se siitä korjaantui ja lähdin pihatöihin kymmenen paikkoilla. Ilta kahdeksalta lopetin. Juuri äsken tulin saunasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 21:36

Hyvin pyyhkii, kun on uudet sulat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.04.2011 - 19:03

Ensimmäinen meni kipeenä, tämä toinen jo ulkona ja terveenä.