miltä sivuilta löydän aivan ilmaisia 3d seksipelejä ?

Lisätty: 10.10.2008 - 09:54

muita pelejä olen löytänyt mutten ilmaisia 3d pelejä . aina kysytään visaa tai jotan muuta maksukorttia . joten eipä kukaan osannut auttaa !

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.10.2008 - 11:17

Mikä on 3d seksipeli kysyy nimimerkki äimistynyt mummi?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.10.2008 - 19:07

Olet kysynyt tätä jo aiemminkin ja saanut useita vastauksiakin esim. jo kesäkuussa, eikö niistä löytynyt tietoa/vastausta kysymykseesi, vai haluatko vielä jotain lisäselvitystä asiaan ??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2008 - 19:22

tuossa iässä kyllä livejutut kiinostivat enemmän, mutta ehkä ajat ovat muuttuneet?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.10.2008 - 19:31

Kun olet tietojesi mukaan 18,niin tarvitko vanhempiesi luvan seksipelejen googlettamiseen??
Varmasti ilmaisia löytyy vaikka miltä sivustoilta,sillä eräät "nuoremmat ystäväni" ovat jääneet kiinni pelaamisesta.
Muistutan vielä että tällä sivustoll käy myös lapsia,että onko napsu ainut paikka josta voisit kysyä??
Niin ja vielä että hyi sua!!

Lähteet:
seksipelejä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2008 - 05:59

siitä nettiä selaamaan, kyllä löytyy kun sitkeästi kaivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.10.2008 - 17:33

Todella fiksua kysyä tällaisella lastensivustolla tuommosta! Hurraa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.10.2008 - 13:14

niin anonyymi siinä yllä varmaan tarkoittaa, että myös lapsille tarkoitetulle/ sallitulle sivustolle. vai pidäkkö meit 18 - 70 ja miksei vähän viel vanhempiakin 'lapsina' hmm. ( noo ehkä mei ollaan lapsenmielisiä, mutta ei nyt sentäs lapsia, vai kuinka? mutta samaa mieltä kumminnii että jos vähän mietittäs eka ja sitten vasta kysyttäis jookosta joo..

en oikeesti tiiä kuka/ ketkä täällä napsussa on vanhimpia tai nuorempia, heitin vain hatusta nuo iät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 11:40

yritä googlettaa ihan vaan "free 3d games" niin johan löytyy jos ei seksistä niin lisää joku sana siihen esim. 3d sexgames nuo pelit nimittäin melkein aina enkuks.
(3d= kolmi ulotteinen vähän niinkuin realistisia piirroshahmoja)
+tälläset kysymykse ovat mielestäni sopimattomia tälle sivustolle voisit esim. kokeilla sivua www.itsetyydytys.org/ se voisi olla paljon sopivampi paikka tälläisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 15:19

Mene hakusanalla:aikuisviihde,löytyy.