Pääsiäisterveiset Nikkilän pupuilta ?

Puput kurkkii Nikkilän liikenneympyrässä, Pääsiäisenä 2011?
www.napsu.fi/matkailu/matkak...-42--Sipoo

Lisätty: 23.04.2011 - 21:07

Taideteoksia Nikkilän kiertoliittymiin
www.sipoo.fi/fi/ajankohtaist...temid=1402

Avainsanat: betonipupuja ympäristötaidetta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.04.2011 - 23:08

Kiitti vaan terveisistä,
siinähän se Sipoon pupuilla on "Turvapaikka" ... kunnes paikalle tulee 'Sibbo vargarna' ja pistelee ne poskeensa ;-D

Kysyjän kommentti

Toisessa ympyrässä on kuulema "Porkkanat", sitä en vielä nähnyt.
Saa nähdä tuleeko vielä johonkin 'Sibbo vargarna' (Sipoon sudet) ?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.04.2011 - 20:50

Siellähän noita on koko joukko, ovatko siellä aina vai pääsiäisen komistusta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 21:20

Meitin Jänes loikkii ihan livenä.Väri on vaan tummempi.... :) Pääsiäistä kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 21:53

Joka aamu ja ilta näen työmatkallani todella paljon aitoja pupusia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.04.2011 - 22:19

Kiitos terkuista. Voi pupuparat, ovat joutuneet kaulaansa myöten... johonkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 09:23

Siinä ihan pupu on poikineen..
Itse saan seurata aamuisin citykanien temmellystä vastapäisellä pihalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 10:23

Pupuperhe on keksinyt oivan näytelmän ja esiinmarssin.
Mikä olisi sopivampaa pääsiäispäivänä kuin tämä, kuuluvathan ne
puputkin pääsiäistarinoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 10:58

Hauskan näköinen kuva. Ovatkohan muuttaneet sinne pysyvästi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 21:30

Tuohan sen todistaa, että puput on kovia lisääntymään. Vekkuli kuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 14:12

Olipas hauskan näköinen taideteos. Lauantaina bongasin rusakon mökkitiellä.