Mistä löytää halvimmat lennot. Olis tarkoitu etsiä lentoa välille Kuopio-Helsinki.

Avainsanat: halvat lennot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.04.2011 - 19:08

Kokeilepa vaikka täältä,
www.vertaa.fi/Lennot

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.04.2011 - 19:58

no yllätys taitaa olla suuri ei pahemmin halpaa näy

www.vertaa.fi/lentoliput/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 10:53

Olisiko tästä linkistä apua:
www.halvatlennot.fi/Lennot/K...lsinki.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 14:00

Kannattaa kokeilla monella eri linkillä.
Tässä tapauksessa tosin ei suuria eroja ole kuin että jos ottaa edestakaisen Helsingistä Kuopioon, se on kalliimpi kuin Kuopiosta Helsinkiin.
Ulkomaille lennettäessä eroa saattaa kertyä tonni, kun vaihtaa matkustuspäivää ja linkkiä mistä ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 21:27

Napsun lennoista minä olen hakenut.

Saattaa olla halvempi ottaa meno-paluulippu, kuin yhdensuuntainen. Kannattaa tarkistaa, vaikka toinen suunta jäisi käyttämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 14:16

Minä haen useamman eri hakukoneen kautta, jonka jälkeen vertaan ja teen valinnan. Näin voi säästää uskomattomia summia. Blue1 on ainakin Oulu-Helsinki välillä ollut edullisin. Muusta Suomen sisäisestä lentoliikenteestä ei ole juurikaan kokemusta.