Lanka lauantai ja kovin aurinkoinen ,lämmin aamu.

16+ kyllä oli kivaa kävellä metsässä, siellä vedet virtasi pieninä puroina ,koivut pieninä vihreinä silmuina.Ei mene kauaa ,kun saunavihdan saa tuoreen tehdä.

Lisätty: 23.04.2011 - 10:11

Kiitos ihanista kisuista.Tyttäreni kun oli peni ,aina kisuja kerättiin ja silitettiin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 23.04.2011 - 10:17

Huomenta sinulle ja kaikille muillekin. Ei meillä tuollaisiin lukemiin päästä vielä aikoihin. Vasta 8 astetta varjossa, mutta ihanasti aurinko sulattelee noita lumia - joita täällä meidän pohjukassamme ainakin on ihan lumitöiksi asti. Mutta kyllä se tästä.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille hyvää vappua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.04.2011 - 10:07

niin oli hieno aamu, jostain varjoisammasta paikasta vielä löytyi se 'pääsiäiskukkakin'

4.bp.blogspot.com/-DlmRLGJTB...A4inen.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 11:17

Täälläpäin mittari näyttää varjossa +14 ja aurinko paistaa kirkkaalta taivaalta, lenkkareita jalkaan vetelen ja lähden kiertämään Pihlajaveden rantareittiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 12:09

Todella lämmin aurinkoinen sää, just grillasimme ja ruoka oli hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 12:57

Huomenet vain, mittari näyttää plus viittätoista, ihana kesäinen ilma on täälläkin. Joten ei muuta kun ulos nauttimaan alkavasta keväästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 13:00

Kaunista ja auronkiloa on Keski-Suomessakin meillä. Ei ihan lyhythihaisella voi vielä ulkoilla.
Käy pieni tuulenvire tuossa ja olen aika lähellä Tarhianlahtea ja siinä on vielä jäähyhmä päällä.
Kaupassa juuri kävelin ja odottelen entistä työkaveria kylään.
Näin se lanka ja lauantai sitten uppoaa taas ajan virtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 17:35

Tulin töistä iltapäivällä ja tuntui niin lämpöiselle. Katsoin mittaria ja meillä oli varjossa +16°C...ihanaa. Piha tuli haravoiduksi loppuun ja elämäntoveri oli tehnyt urotyön siivoamalla rantamökin. Siellä on ikkunoiden pesua vaille valmista aloittaa mökkikausi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 18:24

Mökille tulin, myös mökille jäin.
Syksyllä vasta kaupunkiin päin.

Aurinko paistaa ja linnut laulavat,
hyvää kevättä ne mulle toivottavat.

Oloni on ihanaa ja rauhaisaa,
saan Airiston rantoja tallustaa.

Aamulla saan jo verkon kokea,
maistuu pannulla kuha makea.

Oloneuvoksen onni tää,
aivan täydellistä elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 19:39

Leppoisasti vietetty hyvä ruuan kera...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 23:10

Ihana kesäinen päivä ollut..