Koiranomistajat, onkos teiltä meinattu syödä lemmikki hihnasta ?

täällä meidän kulmilla sekin näyttäisi olevan mahdollista

omakaupunki.hs.fi/paakaupunk..._kimppuun/

Avainsanat: huuhkaja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2011 - 21:18

Fiina-koirassa olisikin syömistä! ei ole noita vaaroja lakeuksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.04.2011 - 20:41

Saalistuspuuhissa näytti olevan ruoka kulkee ilmeisesti hihnan päässä.
Meillä Turussa ei ole tuota vaaraa...

Olen näitä teidän huuhkajianne seurannut mielenkiinnolla..
Olivat ihan lempi petolintujani eläinhoitajana ollessani, usein olin niiden häkissä ei vaaraa ollut koskaan ihan olivat aina kilttejä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 21:10

Huh, onpa ollut täpärä tilanne, kyllä on koira säikähtänyt. Meillä ei tietääkseni ole huuhkajia, mutta täytyypi alkaa pitämään silmällä lenkillä ollessamme, ettei lähde mun pikku "fifi" huuhkajan ruoaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 21:38

Haukkoja liitää Mäntyharjun metsissä pitkin kesää.Niitä tarvii varoa,sillä pikkuinen terrierinpentu on nälkäiselle linnulle hyvä saalis. Lieviä kauhunhetkiä ollut vuosien varrella muutamia...Toisaalta linnun nälkäisen kirkunan kuulee jo kaukaa, että tietää varoa.

Huuhkaja on näkynyt kerran, muttei onneksi ole koiriamme ahdistellut :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 22:29

Haukat ja huuhkajat on kissojenkin riesana. Mutta ne osaa jo varoa. Koiraan käy kiinni irrallaan oleva toinen piski.Huomi toikin että varautua kannattaa. HUuhkaja on kova kyntinen ja nokkanen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 22:57

Koiraa ei ole syötiksi antaa, kisuli toivottavasti osaa varoa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 02:50

Hui kauhistus, olipa siinä vihainen huuhkaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 04:56

Ovatko kanit päässeet loppumaan?
Liekö kukaan napsulainen syönyt koiraa?
Siis vaikkapa Kiinassa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.04.2011 - 10:13

Lemmikit ovat aina olleet isokokoisia, mutta varmasti olisi kovan vastuksen myötä kenties ruuaksikin kelvannut. Itse olen joutunut raivopäisen koiran hyökkäyksen kohteeksi, onneksi naapurin setä pelasti meidät, mutta itse koira hävisi kuplavolkkarille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 18:17

Huuhkaja oli oikealla asialla. Ruokaa etsimässä jälkeläisilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 18:24

Ei ole huuhkaja kissaamme ahdistellut,eikä muutkaan linnut kissamme olessa parvekkeella.Itse olen joutunut äkäisen variksen raivon kohteeksi työmatkallani ja selvisin siintä tilanteesta naarmuitta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 13:16

Jo on maailman kirjat sekaisin kun keskellä vilkasta kaupunkialuetta on huuhkajia. Mieheni näki eilen nuo pikkuhuuhkajat käydessään illansuussa keskustassa, roikkuivat Forumin seinässä koko pesue!

Lisätty: 05.05.2011 - 13:26

Nyt nuo 2 huuhkajanpoikasta ovat siirtyneet kuulemma Postitalon katolle eli sitä seutua varokoot ken pelkää.