Missä on paikkuntasi suurimmat rullakebabit ?

Meillä Turussa on taatusti suurimmat Kristallissa.
Tuli käytyä siellä tänään ja toimme nuo kotiin 1 rullakebabbi painaa 1.250kg ja eikä vielä mitä on niin hyvääkin...

www.vapaa-aikavirasto.com/ra...amp;v=2007

Lisätty: 22.04.2011 - 20:35

3 tuli ostettua en jaksanut syödä omastani kuin 1/3 osan loppu jääkaapissa..
8€ moinen maksaa...
Siellä normaali pizzakin vastaa melkein perhepizzaa... perhepizzaa en ole ikinä ees uskaltanut ostaa..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.04.2011 - 05:05

En todellakaan tiedä, kun paikkoja on niin paljon.
Eilen söin yhden, mutta tuskin oli paljon yli varttikilon. Hyvää ja tulista kyllä oli.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.04.2011 - 20:18

Jahas, ei ole tietoa, en ole koskaan ostanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 20:19

en millään malta olla kysymättä: "montaks söit"

Hesan osalta ei aavistustakaan, kaitpa niitä isoja täälläkin löytyy ei vaan ole tullut harrastettua

aika kohtuuttomalta kuulostavat nuo Turun eväät,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 21:04

Ei ole tullut syötyä rullakebabia. Olin jokin aika sitten Turussa ja kävimme kiinalaisessa syömässä, oli suuret annokset ja edullinen hinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.04.2011 - 21:07

Ei hajuakaan kebabeista - en siis tiedä missä niitä meillä päin myydään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 21:42

Empä ole koskaan syönyt.Toivottavasti oli hyvää...Välttelen noita valkosia jauhoja...Kebab- liha salaatilla sensijaan maistuu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 02:54

Olipa suuri rullakebap, kebap on kyllä hyvää mutta meidän paikkakunnalta sitä ei mistään saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 18:14

Kebabit saavat olla minun puolesta syömättä. Varsinkin Kristallista tehdyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.04.2011 - 19:14

Ei aavistustakaan missä ovat. Ruokavalioni koostuu ihan muista syötävistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 14:22

Kebab ei kuulu suosikkeihini. Syön vain pakon edestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 12:46

Kebab on tuntematon laji minulle, en ole koskaan syönyt sellaista.