Oletteko syoneet kengurupaistia?

Kohta on kypsaa.

Avainsanat: kenguru paisti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2011 - 12:31

sepä on jäänyt väliin,

eipäs olekkaan kun tarkemmin muistelin, Hesassa oli yksi Aussikapakki jossa ruokalistalla oli krokotiilit ja kengurut muiden muassa ... siellä tuli joku kenguru-annoskin syötyä, ei vaan jäänyt minkäänlaista mielikuvaa oliko hyvää vai ei, ja sehän on aina siitä kokistakin kiinni ....

keroppa minkälaista sinä sait aikaiseksi

Kysyjän kommentti

Tuoteselosteessa; rasva % on 0, proteinia 98%. Grillasin Ausseissa mökillä kebab vartaita ja hyvää oli. Sitten aloin syömään myös "vallabi" makkaroita, Tasmanian kenguru, leivän päällä.nam, nam.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.04.2011 - 12:48

Ainoastaan krokotiilia grillattuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 12:59

Kissaa karvoilla. Ja oli tosi hyvää. Nam nam.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 13:37

Empä ole teitteni ainakaan syönyt mitään erikoista.
Aina näitä tuttuja kotieläimiä, ei sentään kissaa eikä koiraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 14:15

Luottokokkini ei ole vielä saanut kengurua kiinni, joten maistamatta tämä herkku? on..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 15:07

En ole syönyt kengurunlihaa ja tuskin tulen ikinä syömäänkään, ei ole Prisman lihatiskillä sellaista lihaa näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 16:37

Eipä ole tullut maistettua.
Citymarket ainakin viime vuonna piti sitä valikoimissaan ja menekki oli niin hyvää, että lupasivat sitä löytyvän jatkossakin. Minulla vain oli ja on taipumus ostaa niitä samoja vanhoja tuttuja tuotteita, koska en varsinaisesti ole mikään kokki.
Ravintolassa saattaisin maistaakin, jos kohdalle osuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 18:41

Täytyy nyt kyllä sanoa että nuo upeat loikkaajat eivät taatusti somista lautastani...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 21:01

En ole syönyt kengurua. Saattaisi olla, että jäisi syömiset väliin, jos lautaselleni tuotaisiin kengurupaistia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 21:57

En ole syönnyt,mutta olisihan mielenkiintoita maistaa kengurunpaistia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 02:56

Kengurua en ole vielä saanut maistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 16:16

En ole, mutta omistan kenguruturkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 18:12

Ei ole tullut syötyä. Maistaisin kyllä jos tarjolla olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 21:28

Norjan reissulla syötiin mm sitä.En tykännyt.Norjalaisesta pakastealtaasta löytää jos minkälaista otusta, jota syötäväksi mainostetaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 14:23

Olen maistanut, mutta ei jäänyt mieleeni mitenkään suurena herkkuna.