Mista on tehty The Old Woolstore hotelli?

Villainen hotelli
www.napsu.fi/matkailu/matkak...--Tasmania

Avainsanat: siella nakee unta lampaista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2011 - 12:25

eiköhän tuo ole vanha villavarasto

taitaapa olla globaali trendi että entisiin makasiineihin värkätään kapakoita ja hotelleja

Lisätty: 22.04.2011 - 16:57

tarkistinpa arvaukseni verkosta, ja niinhän se on entinen villan käsittely ja varastointirakennus (myös maataloustuotteiden varasto) joka nyttemmin on hotelliksi viritetty ...

"The site was first occupied by shanty housing before being turned into a wool storage and treatment facility around the turn of the 20th century. Roberts Ltd, an agricultural company, operated the wool and grain store. Wool was brought from all over Tasmania to be pressed and then shipped from Hobart's bustling port."

Kysyjän kommentti

Täytyisköhän laitta kuvia napsuun hotellin aulasta?
Kyllä se vanha kehräämö on varustettuna uusiosiivellä joka on pihanpuolella. Hyvin tulee uni kun käy lampaita laskemassa aulbaarissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.04.2011 - 14:09

Jos nyt arvaten suoraan kääntäisi, niin vanha villavarastohan tuo hotelli olisi..siis sinne kaikki huonouniset lampaita laskemaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 16:46

Alkuperäinen lattia on voimassa, ja sen sijaan tuhoavat alkuperäisen laitteen käytetty villa tallentaa, monet ovat säilyttäneet ja sisällytetty ominaisuuksia käytävien ja yhteisten tilojen huoneistohotelli.

translate.google.fi/translat...ment_Hotel

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 21:00

Villaan viittava sana hotellissa, joten vastaan villa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 18:12

Kerittinköhän siellä vielä lampaita. Jumppiksen turkki taisi olla vaarassa. Hui kauhistus.