Onkos napsulaiset kärsineet kantapään rasvapatjan tulehduksesta. Minkäläinen hoito tehonnut ja onko vuodessa kipu hellittänyt?

Sanotaan, että vaivainen kaiken kokee ja niin se on. Kun ei muuta keksinyt niin kantapään yökivun
laittoi minulle. On kaksi kortisoonipiikkiä laitettu, silikoni pohjalliset vaihdettu, Kipu alkaa aamuyöllä
tasan kello 2 joka Jumalan yö ja on kova, ei auta opioditkaan joita käytän muuhun kipuun.
Fysioterapia ei auta, onko vain tämäkin vietävä hautaan mukana.

Avainsanat: kantapääkipu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2011 - 09:47

Koettu on, vuosi sitten lomareissun jälkeen tulehtui, lääkäriltä kortisonipiikit sekä särkylääkkeet ja jalkaterapeutilta keventävät pohjalliset ja erilaiset jumppaohjeet. Puolisen vuotta vei, ja sen jälkeen helpotti.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille. Kortisoonipiikillä mennään nyt. Kiva, että toivoa lakkamisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 22.04.2011 - 10:55

Tuo on varmasti kivulias tila. Toivottavasti lääkärisi keksivät tuohon hoidon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 11:05

Joopa.Tuttua on ja kaikki mahdolliset keinot ja konstit kokeiltu on.Se kipu on viheliäistä!

Kylmä / jäähoito auttoi helpottavasti toiseen jalkaan ,yölasta helpotti toisen kipua.Kortisonipiikkejä laitettiin molempiin jalkoihin monta, mutta vailla toivottua tulosta.Harvemmin auttavat,koska pistoskohdan oltava millilleen oikea...

Nyt on molemmat jalat leikattuna ja jatkuvat kivut poissa.Mutta pari vuotta siihen meni, että kuntouduin.Nyt käveleminen sujuu.Ja voin muutenkin paremmin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 15:57

www.hoitonetti.fi/sairaudet/..._tulehdus/

taitaa olla ilkeä vaiva itse en kyllä ole kokenut...

www.tukipohjalliset.fi/sivut...utilat.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 20:52

Todella ikävä vaiva, toivottavasti pian paranee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 22:01

Jopas olet saanut ikävän kivun..En ole ennen kuulut tuota sinun kivusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 22:45

Kaikkiin paikkoihin sitä kivun täytyy iskeä. En ollut kuullutkaan tuollaisesta kivusta ennen.Tulehduksellinen sairaus. Ne kivut on anteeksi antamattomia.Mutta toivossa täytyy jaksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 18:07

Jalat on kuin ylivuotiset korput. Kuivat, käsikkäät ja kipeät. Ensi viikolla taas jalkahoitoon.