Onko sinulla perunamaata? Onko satoa tullut?

Pian varhaisperunan saa maahan : )

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2011 - 22:41

Kahdenkymmenen litran ämpäriin pistän perunamukulat. Hellästi kastelen ja kasvamisesta nautin. Kerran, kaksi saan syödä ja nauttia sadosta. Makuelämys on korvaamaton.

Lähteet:
muistilokero

Kysyjän kommentti

Onnea vaan perunan kasvatukselle :) Kiitos kaikille vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.04.2011 - 22:22

ei ole pottumaata, ei edes pientä punaista tupaa, muiden satoa on syöty

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 22:29

Ei ole perunamaata, terassilla vain ruukkuja kukkasille...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 23:05

Kyllä on perunamaa..mistä on saanut koko kesän perunat..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 04:04

Pottumaa löytyy tuolta pihalta, satoa on tullut ihan kivasti omiin tarpeisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 09:19

Meikäläisen pottumaa on tuossa viereisessä kaupassa.
varsi ei ole niin notkeä enään, että se taipuisi kunnostamaan
kasvi-ja perunamaata. Onhan noita kaupungilla palstoja, mutta
ne ovat jo uuden sukupolven kuokittavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.04.2011 - 10:51

Minun iso pottumaani kutistui pikkuhiljaa vuosi vuodelta.
Nyt se on enää ämpärin kokoinen. Niissä olenkin kasvattanut jo monena vuotena kesän ensimmäiset uudet perunat. Ja hyvin on kasvanut. Vielä en ole laittanut perunoita kasvamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 12:51

Onnelaan ensin maitopurkkeihin ja kesän tullen peltoon. Tänä vuonna laitetaankin enemmän sillä olipas niin huonoja nuo ostopotut männeenä talvena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 18:36

Eipä ole punaista tupaa ja perunamaata...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 19:34

enoni kasvattaa perunat minullekkin omassa perunapellossaan. ja hyviä ovatkin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 20:51

Ei ole perunamaata, on vain parveke, johon tulee kesäksi muutamat kesäkukkaset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 22:47

On aina ollut perunamaa. Omia luomuja syöty joka vuosi.Peruna aika vaivaton viljeltävä,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 06:33

Mökille laitan senverran mitä siellä kesänaikana syödään. Kyllä juuri nostettu oma peruna on sitten hyvää!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 09:27

Eipä ole perunamaata valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 14:27

Pottumaa on toteutumaton toiveeni, ellemme vaihda mökin paikkaa.