Haluaisitko syödä jokainen päivä hopealautasin ja aterimin?Haluaisitko ,että ruokasi tuotaisi hopeakupolin alla tarjoiltuna?

Avainsanat: hopealautaset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2011 - 22:30

Enpä haluaisi hopeita päivittäin, juhlahetken kruunaamiseen sopivat hyvin...

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastauksista :) Mukavaa Wappua!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.04.2011 - 22:27

Kotiruoka on kotiruokaa ja parasta maailmassa. Rakkaudella ja lämmöllä juuri Sinulle valmistettua.

Ei kaikki kulta tai hopea ole kiiltävää. En vaihtaisi tuota rakkauden ja kiintymyksen osoitusta hopeaisiin kupuihin ja haarukkoihin.

Vanha on viisaus. "Kel' onni on se onnen kätkeköön".
Rakkauden ja onnen satama on kaikilla tavoitteena, mutta vain harva sen voi omistaa.

Onni on minulle rakkaus ja vierellä oiva "pakkaus", en saata sitä piilottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.04.2011 - 22:55

Olen sen ajan lapsia joka on lusikkalla saanut, ei sitä osaa kauhalla vastaanottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 04:06

Mikä ettei, mutta ei sitä minulle kukaan rupea tarjoilemaan. Itse se on tehtävä, joten pysyn arkisissa aterimissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 06:18

Muuten voisi kelvatakin, mutta en pahemmin välitä peltilautasista.
Tärkeämpää on, mitä sieltä kuvun alta löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 09:01

Joskus ois kiva , jos joku tarjoilisi valmiin ruoan. Mutta jos joka päivä tarjoiltaisiin, niin siitä menisi hohto pois. Ruoan laitto on ihan kivaa puuhaa, silloin kun on aikaa, kiireessä se ei niinkään ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 09:22

No totisesti kerran ennen kuolemaani voisin katsoa, mitä sen kuun alla on ja syödä jos maittaa, mutta
niin ja sotkea ne hopeaiset aterimet, kuten niitä hienosti sanotaan.
Epäilen, että jää kokeilematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 10:49

haluan syödä joka päivä, vehkeistä ei niin väliä, niissäkin vaihtelu virkistää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 12:52

En todellakaan. Normaalit vermeet ja ruuat minulle, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 16:01

Kyllä on joskus kiva nauttia moisesta mutta ehkä kumminkaan ei joka päivä voisi kyllästyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 22:04

Kyllä syön mielummin kaunniilta tavalliselta lautselta..kauniisti katetusta pöydästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 06:40

Tavallisina päivinä menee tavalliset astiat ja aterimet, mutta kyllä juhlaan kuten jouluna on kiva kattaa hopiaiset pöytään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 20:22

taitaapa olla mun kohdalla niin että kunnen ole sitä hopeaa saanu pienestä pitäen, rupeis "hampaat vihloon". muovi-posliini-kerttis on tämän muijan parhaat valinnat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 14:29

Ei nyt sentään noin hienosti, mutta kyllä minulle kelpaisi asettua valmiin pöydän ääreen.