Jokos napsujen pääsiäinen alkaa valmistua? Siivoukset, leipomiset, ruuat jne.?

Lisätty: 21.04.2011 - 15:28

Itse yritän päästä vähemmällä, kun on pitkä työputki meneillään ja millään ei tahdo enää kotona jaksaa ja kärsiä tehdä mitään. Ranteet ja sormet niin kipeinä, että äsken pääsi ulkona jo itku, kun yritin haravoida pihamaata. Tuntui niin toivottomalle. Halu olis tehdä ja ahertaa entiseen tapaan, mutta näköjään menee kipujen kanssa taisteluksi. Ruuat on suurin piirtein ok ja rahkapiirakat leivottu...koristeet ja kukat paikoillaan...muuta en taida ennättää enkä jaksaa. Voi kun pääsiäinen olisi pian ohitse.

Avainsanat: valmistelu pääsiäinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.04.2011 - 18:49

Vähemmällä vaivalla tämä pääsiäinen menee, mutta kyllä mämmit, pashat ja suklaamunat ja puput ovat kotonani..
Minun 50 senttistä noitaanikaan unohtamatta...

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksistanne. Nyt sitten vappujuhlia suunnittelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.04.2011 - 16:44

Kaikki on valmista pääsiäisen viettoon, meillä on se peruttu, en ole hössöttänyt mitään, lepään vaan koska olen kipeä. Piha on kyllä siistissä kunnossa on haravoitu ja siistitty, mutta asunnon siisteys on vähän niin ja näin, osaan sulkea silmäni nyt vaikka olen pedantti luonteeltani. Älä sinäkään stressaa itseäsi , tulee se pääsiäinen vähemmälläkin touhulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 17:08

Pääsiäinen on pulkassa, suurpiirteisesti siivottu ja valmisruuat työpaikan keittiöstä hommattu, ja pääsiäisvieraat alkavat saapua.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 17:46

Pääsiäinen tulee ja menee teki enemmän tai vähemmän. Huomenna menossa mökille eka kertaa yök.si ja siivoomista riittää. Petivaatteet toki pesty ja ruoat osteltu, mutta vesi pitäis laittaa toimiin ja sitten voi siivota ja laittaa ruokaa. Haravoimistakin riittää, mutta ei se oikeastaan koskaan lopu. Risusavottaakin riittää, kun marjapuskat pitäis leikata. Kivaa puuhaa niin kauan kun jaksaa tehdä, mutta välillä grillataan ja nautitaan luonnon keväästä ja joutsenien ja kurkien laulusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 18:00

Älä ota Mariaana pyhien takia tressiä. Kyllä ne siitä pienemmälläkin tulee ja jos ei,ollaan tyytyväisiä siihen mitä meillä jo on.Eihän meiltä mitään täällä puutu .Kaunis luonto ja onneksi luonto roskat pihalle antanut nekään ei niin vaarallisia.Kieltämättä kun oikein ahertaa ja huomaa että voimatkin lopussa ,työtä olisi vaikka kuinka.Sillon levätä että saa voimia. Ei meillä niin kiiru.Tekee omaan tahtiin mitä voimat ja aika antaa myötä.Osta mämmilaatikko pöydälle ja kermaa. Siitä lusikalla välillä suuhun.
Minä laitoin justiin suuhuni uunijuureksia johon laiton öljyä, mausteita, hunajaa. Oli sormilla syötiä ,siinä lohtakalaaJa lasi maitoo.Se terveys on kaiken a-o

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 18:30

Minulla on hyvin vähän pääsiäisen laittoa tänä vuonna. No mämmit olen syönyt jo etukäteen.
Ruokaa kun en tarvi kun itselleni. Siivous on hoitunut. Kantapää saanut kortisoni pistoksen.
Tänä vuonna ei oikea pääsiäinen taida jaksaa minulle tulla on niin raskasta aikaa viettää,
kun ei oikein vielä ole perille mennyt mitä on tapahtunut. Mutta pärjäillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 18:44

Parvekelasit pesty ja muutenkin siivottu. Pääsylippu mökkimaisemiin on lunastettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 20:33

Ei tässä nyt mitään suursiivousta olla tekemässä, normaali viikkosiivous ja viikonlopuksi töihin, joten näin se pääsiäinen menee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 20:40

vähemmän tuota hössötystä liittyy meidän pääsiäiseen, mitä nyt käytiin hamstraamassa autolastillinen evästä pyhien varalle .... siinähän sitä sitten piisaa askaretta .....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.04.2011 - 22:47

Pikkusiskoni kiitokseksi siivosi ennen kotia lähtöään, muuta ei tarvitse minun tehdäkään. Normaali viikonvaihde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 04:13

Hyvin rauhallisesti otan tämän pääsiäisen. Ruokaa olen hamstrannut suuret määrät, ja aion herkutella pyhien yli. Mitään suursiivouksia en ole tehnyt, enkä teekään. Meillä mennään pääsiäinen ihan normaaalin viikonlopun merkeissä. Lapsille on munia ja herkkuja hankittu, ja se saa meillä tänä vuonna riittää.