Joko kevät on tuonut allergiaoireita ?

Pajunkissat jä minulta keräämttä

Avainsanat: allergia

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2011 - 08:21

Näin astmaatikkona on katupölyssä ollut yskimistä jo ihan kyllin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.04.2011 - 08:07

Ei mutta pian napsin antihistamiinia aurinkoallergiaan kun saan hyvän pohjan niin kaikki ok ja niiden syöminen loppuu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 08:35

Minä olen sairaana ollut 3 viikkoa allergian takia, korvat pahasti ovat tulehtuneet allergisen nuhan vuoksi kun minulla on ahtaat korvakäytävät, ei antibioottikaan nyt tehoa, kortisonikuuri on nyt menossa, keuhkoputkiin on lyönyt pahasti allergiani, sairastan astmaa ja hengitystiehyeni ovat nyt tosi kipeät, ja tätä yleensä kestää kesäkuun alkuun kun näin pahaksi äityy. En ulos oikein kykene ollenkaan menemään katupölyn vuoksi ja siitepölyjen vuoksi en voi paljon edes ikkunoita pitää auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 08:40

Ei olla allergisia ainakaan vielä.Kyllä koivuissa on pienet hiirenkorvat ja pajunkissoja ollut maljakossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 21.04.2011 - 09:19

Meillä ei onneksi kärsitä allergioista, mutta tavallista räkätautia podetaankin sitten koko perheen voimin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 09:31

Minulla ei ole allergiaoireita. Onneksi näin. Vierestä joudun seuraamaan toisten pärskimistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 09:57

Ei ole allergiaoireita. Ainoa mistä olen kärsinyt tänä keväänä on katupöly, onneksi eilen lakaisukoneet kävivät meidän kulmilla ja näin ollen tiet ovat puhtaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 11:04

Katupöly vain toistaiseksi panee tirskuttamaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 13:50

On ympärivuotinen allergialääkitys menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 14:32

Minä niiskutan aika tasaisesti ympäri vuoden ja Histecit käytössä koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 21:54

onneksi ei ole tuollaisia vaivoja,

nyt nimittäin ärsykettä olisi tarjolla runsain mitoin alkaen katupölyä, leppää, pähkinäpensasta jopa koivua jne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.04.2011 - 22:28

Nokka meinaa tukkoutua ihan väkisin - Histec auttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 23:23

Onneksi en kärsi allergioista..että ei ole mitään hätää minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2011 - 03:03

Ei ole vielä ärsytystä aiheuttanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.04.2011 - 14:39

Ei ole onnekseni allergioita. Kaupungissa kiusana on tietenkin katupöly, mutta senkin osaavat jo paremmin hoitaa, sillä meillä siivottiin kadut heti lumien lähdettyä. Tästä Helsingille iso kiitos!