Oletko löytänyt Google maps:in avulla Gaddafin tukikohdan Tripolista?

Bab al-Aziziya on se Yhdysvaltojen 1986 pommittama "Vastarinnan talo",
jonka edessä on se nyrkkiin puristuva käsi -patsas.
Sen alapuolella näkyy ilmeisesti myös se suuri pyöreä beduiiniteltta.
Muurien ulkopuolella vasemmalla ylhäällä kolmiossa oleva valkoinen rakennus on alue, jota länsimaat ovat nyt pommittaneet.
maps.google.com/maps?f=q&...h&z=17
Lähdetiedot: Helsingin Sanomat 20.04.11

Avainsanat: tripoli gaddafi bab al-aziziya google maps

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.04.2011 - 23:18

Gaddaffi on jo paennut Libyasta ja vale Gadaffi ajelee kaduilla. Samaa taktiikka on käytetty monesti aikaisemminkin historian aikan "suur miesten" piilottelussa.

Kysyjän kommentti

"Nato" löysi ja pommitti sitä taloa heti 25.4.2011

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.04.2011 - 21:37

En ole löytänyt, enkä ole kyllä etsinytkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 08:11

Google maps ei ole ajan tasalla kuvat taatusti viime tai edellisvuodelta, otapa sen kautta kotisi, itse ainakin huomasin että makuuhuoneen ikkunassa on parivuotta sitten laittamani verhot joita ei todellakaan enää ikkunassani ole...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 09:26

Ei ole tullut enemmälti seurattua muuta kuin uutisista pakkopullana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 09:42

En ole etsinyt, kun ei ole ollut tarvetta tietää tukikohdan sijaintia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 13:21

En ole katsonut paljon muutakaan , lähinnä joskus tuttujeni kotitaloja.
Gaddaffi ei paljon kiinnosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 07:58

Ei ole ollut tarvetta etsiä Gaddafin olinpaikkaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 13:12

Sen äijän tukikohtaa en kyllä viitsi etsiä, olkoot missä tykkää.