Mitä teette nyt parveke/terassi lyhdyillä joissa talven polttelitte kynttilöitä ?

meidä emännän oivallus

valperi.blogspot.com/2011/04...tossa.html

Avainsanat: lyhty minikasvihuone piha terassi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.04.2011 - 14:54

Hyvä idea. Olen tehnyt joskus noin. Niihin saa rakennettua myös kauniin pääsiäisastelman.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.04.2011 - 11:28

Onhan tuokin oiva keino, itse olen kyllä lyhtyni jo pistänyt piiloon..

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 20.04.2011 - 12:03

Hyvä idea, pitääkin kotona vinkata emännälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 14:26

Kiitos vinkistä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 15:00

Mulla menee talvisäilöön.Mulla on omia pieniä virityksiä. Ei tuollaisia lyhtyjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2011 - 15:16

Ovat parvekkeella edelleen odottamassa seuraavaa talvea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 17:29

Minullakin on parvekelyhty viety kesäkorjuuseen, joten kyllä varmasti monta hienoa ideaa
siihenkin saa kesänjuhliin järjestetttyä, mutta nyt meni ohi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 19:31

Saatanpa kokeilla tuota vinkkiä. Muuten ne jäävät parvekkeen nurkkaan odottamaan seuraavaa käyttökertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 20:38

Eipä ole parveke lyhtyä, kun en polta kynttilöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 21:49

Valperin emännän kanssa samoilla linjoilla mennään, eli nyt minulla on ulkoportailla kahdessa kynttilälyhdyssä ruukkunarssissit. Parvekkeella on pari lyhtyä, joissa vaaleanvihreät kynttilät. Ja kun saapuu kesä ja kärpäset, polttelen lyhdyissä parvekkeella ja terassilla sitruunantuoksuisia hyttyskynttilöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 03:34

Olipa todella hyvä idea, todella kauniita. Ehkä teen samoin. Kiitos vinkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2011 - 07:43

Kiva vinkki, pitänee vain jättää helteellä luukku auki, ettei kukat tukehdu.
Taidanpa hakea muutaman kukkasen lyhtyihin

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.04.2011 - 21:50

Hyvä oivallus. Minä käytin öljykynttilöiden hylsyt idätysasioina. Pieni reikä pohjaan, multa ja siemenet purkkiin. Purkit laakealle alustalle jota kautta kastelen ne. Ja hyvin nuo näkyy itävän joita niihin kylvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 22:49

Kiitos ihanasta vihjeestä..nyt tuli lyhdyille kesälläkin käyttöä..