Mitä teet tänään?

Minulla alkaa terveystutkimus ja tämän asian takia minulla on käynti näiden tutkijoiden luona,tämä on nyt aika jännittävä päivä.Tutkimus kestää vuoden ja aihe on kohdallani kakkostyypin diabeettes jota sairastan.

Avainsanat: terveystutkimus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.04.2011 - 09:35

Minä vaan oleilen toipilaana, en mitään oikein voi tehdä kun kipuilee kovasti. Pikkuihminen tulee iltapäivällä pariksi tunniksi hoitoon, saa mennä pappan kanssa tuonne porealtaaseen pulikoimaan, tämä 2 vuotias tykkää siellä olla, hänellä on kellukkeet ja räpiköi siellä ja pappa ihailee.Mamma vaan lepäilee jonkun päivän vielä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.04.2011 - 09:21

Olisi kiva kun pääsis johonkin tutkimukseen. Menisisn mielelläni. tai osallistuisin .Kyllä niitä kaikenlaisia tutkimuksia järjestetään.Ihan hyvä asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 20.04.2011 - 09:36

Tänään hoidan taasen juniorijoukkueen treenit. Pääsiäinen tuo jonkin verran hengähdystaukoa harjoituksiin kun muutama treeni jää pitämättä, toisaalta kävin eilen ostamassa paneelilautaa ja muutaman purkin maalia ja ajattelin ehostaa pihallamme seisovaa leikkimökkiä kesän leikkeihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 09:37

ajaa hurautan Ikaalisiin pääsiäisen viettoon. kylpylän yhteydessä samalla alueella on myös asuntohotelli.
en aio kylpylässä lillua, muuten alueen palveluita kylläkin käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 09:42

Ajelen ensin Lahteen ja huomenna sitten Kokemäelle. Lauantaina Harjavaltaan ja sunnuntaina Lappeenrantaan. Siinä se pääsiäinen varmaan jo menikin......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 09:52

järjestelen ja siivoilen paikkoja, pääasiassa tätä läppäriäni ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 09:55

Soitin juurio lääkärille ja sain ajan iltapäivään, on ollut viikon oikeasta korvasta kuulo pois ( humisee vaan)... ei vettä tai korvasärkyä ole ollut ei...
Tuli mieleen tuo jääkokkare joka putosi päähäni katolta oliskos sillä jotain tekemistä asian kanssa mene ja tiedä.. on samalla puolella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 10:08

Nokialle uimaan klo 12.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 10:51

Mulla on koulusta tänään vapaata, joten mie siivoan ja nautin rauhassa kahvia...tekisi mieli ommellakkin! :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 11:22

Töitä, töitä ja töitä täällä tehdään ja lenkkeilemään heti, kun pääsen kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 14:25

Työpäivä juuri päättynyt, nyt sitten imurin kanssa villakoirein kimppuun ja pääsiäistä järjestelemään....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 14:56

Työpäivä päättynyt täälläkin ja vielä ois jäljellä 3 duunipäivää ja yksi yövuoro..taitaa jo sitten olla pääsiäinenkin melkein ohitse. Täällä sataa vettä joten ihan tässä "vapaalla" ...ei siis pääse pihaa haravoimaan. Paistan pieniä rahkapiirakoita, lämmitän tupaa ja illemmalla saunaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.04.2011 - 15:21

Kävin kaupassa, siivosin ja nyt nautin kätteni töistä. Illalla saan vieraan joten siinähän se menee mukavanlaisesti tämä päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 17:25

Sataa vetta ja sataa räntää, hyvä ettei pieniä rakeitakin.
Kävin kirjastossa lukemassa lehtiä ja pitäs pikkuhiljaa alkaa
siskon muistolle väsätä pientä muistokirjoitusta kun haluavat, että sen teen.
Ehkä pääsiäisen sanoma antaa minulle siihen aiheen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 19:27

Kyläreissulla 100 km edestakaisn. Siinä se päivä vierähti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 21:53

Kyläilin sekä äitini että veljeni perheen luona, vein narssisseja isäni haudalle. Tähän kului lähes koko päivä ja auton mittariin kertyi vähän yli 200 km.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.04.2011 - 21:46

Minunkin pitäisi päästä johonkin tutkimukseen, alan epäillä että minulla on vitos tyypin dementia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 17:32

Kotona vietän pääsiäistä perheeni parissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 22:52

Olin silloin vanhuksille tekemäässä pääsiästä...sai painaa pitkää päivää...joka arkipäivä ennen pääsiästä.