Varo näitä lentoyhtiöitä !

www.iltasanomat.fi/ulkomaat/...02658.html

ovat mustalla listalla!

Lisätty: 19.04.2011 - 23:29

Kiitos lisäyksestä onttopohjaoy...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.04.2011 - 18:53

Tulee aina ennen lennon varausta tarkistaa yhtiön kelvollisuus. Vanhassa vara parempi...

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille!
Totta tarkistus ensin näinhän tämä menee!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2011 - 23:10

EU:n vaarallisina pitämät lentoyhtiöt

Kaikki lentoyhtiöt, joiden kotipaikka on Angola, Benin, Päiväntasaajan Guinea, Indonesia, Kirgisia, Liberia, Sierra Leone, Swazimaa, Kongon demokraattinen tasavalta tai Gabon (lukuun ottamatta Gabon Airlines- ja Afrijet-yhtiöitä, joille on myönnetty poikkeus muutamien lentokoneiden osalta).

Ariana Afghan Airlines, Afganistan.

Siem Reap Airways International, Kambod~a.

Air Koryo, Korean demokraattinen kansantasavalta.

Air Company Kokshetau, ATMA Airlines, Berkut Air, East Wing, Sayat Air ja Starline KZ, Kazakstan.

Silverback Cargo Freighters, Ruanda.

Air West, Sudan.

One Two Go Airlines, Thaimaa.

Motor Sich Airlines, Ukraine Cargo Airways, Ukraine Mediterranean Airlines ja Volare Aviation,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 04:52

Pitkä lista löytyy täältäkin. www.1001crash.com/index-page...age-1.html
Ei ollut yhtään, jolla olisi tullut lennettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 05:58

Kiitos vinkeistä, mutta eipä ole tullut noita käytettyä ja tuskin tulee. Luotan vain muutamaan hyvään lentoyhtiöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 07:07

Lennän ainoastaan Finnairilla, joten vaarallisimmat lentoyhtiöt eivät kosketa mua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 07:48

Syksyllä testaan norjalaisen lentoyhtiön, eiköhän tuo pysyne ilmassa. Finnairilla ja SASilla olen tähän saakka tehnyt lentoni. Äitini käytti 80-luvulla jonkin verran Aeroflotin lentoja ja minua kyllä aina jännitti miten käy, itse en lähtisi moiseen kyytiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 08:00

Eipä kyllä ihan ensimmäisenä tulisi mieleen nousta vaikkapa afganistalaisen tai sudanilaisen lentokoneen kyytiin, ellei sitten halua vähän ylimääräistä jännitystä elämäänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 11:24

minulla on vuosikaudet ollut oma 'musta listani' , joka perustuu omiin kokemuksiini ...

turvallisuusasiat tietysti ovat ensisijaisen tärkeitä, mutta niiden lisäksi löytyy paljon muutakin valintaani vaikuttavaa ...

halpalentoyhtiöiden ehtoja kannattaa lukea entistä tarkempaan, mitä ja miten saat tarjoushintaan ....

www.taloussanomat.fi/liikenn...0115599/12

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 14:19

Eipä ole tullut lenneltyä noilla koneilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 17:10

No just taisin lentää vain Aerolla, joka jossain vaiheessa muuttui Finnairiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.04.2011 - 21:13

Jos Finnairi jostain syystä kieltäytyy lennättämästä minua paikasta toiseen, pysyttelen aivan varmasti maan kamaralla, ei siis pelkoa noiden yhtiöiden taholta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 17:36

Kiitokseni vinkistä, en ole lentänyt noilla koneilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 23:04

Ei ole tarvinut mustan listan lentoyhtiöitä käyttää.