Millainen olet omasta mielestäsi? Älä oleta, ota selvää.......

www.namaste.fi/enneagrammi/e...mmi-testi/

oletko tuohon sivustoon törmännyt netissä?

Lisätty: 19.04.2011 - 20:26

"olen joustava, kunhan asiat tehdään niinkuin minä sanon" tuon testin mukaan olen nro.8

Avainsanat: persoonallisuustesti luonnetesti enneagrammi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2011 - 20:01

Testi tuli tehtyä.. ja kolikolla on aina kolme puolta.....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2011 - 19:50

Innostuva suunnittelija joka on myös auttavainen hoivaaja. Tällaisen tuloksen tuosta testistä sain ja kyllä nuo ovat ominaisuuksiani kaikkien muiden lisäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 20:19

näinhän se testi väitti ja tuohon suuntaan taidan olla kallellaan ....

"Minua kiinnostaa se, että saan paneutua asioihin rauhassa ja perinpohjaisesti. Nautin asioiden pohdiskelusta ja mielenkiintoisista keskusteluista. Yksityisyyteni ja oma rauhani ovat minulle tärkeitä."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 20:27

"Avulias huoltaja" tässä miettii lukemaansa... Voihan tuo paikkaansa pitääkin... Juu.Kait se on hoitsun kuvaus tuo :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 21:09

Testissä tuli avulias huoltaja ja tosi moni kohta pitää paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.04.2011 - 21:29

Ysin antoi vastaukseksi ja pitää vain todeta että oikeassa oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 22:07

Minä olen 6uskollinen kyseenalaistaja.Käskettiin lukeen 2avulias huoltaja.En ole ennen törmäännyt tuollaiseen kyselyyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 23:09

2 & 9
totta taitaapi olla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 23:11

Olen kuullut tästä testistä, mutta en aiemmin kokeillut. Mielenkiintoinen, saattaa jopa pitää paikkansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 23:26

Uskollinen Kyseenalaistaja

©Marika Borg & Viivi Brunila

mukava * luotettava * sitoutunut * tunnollinen * omistautunut * luottoystävä * kuuliainen * ystävällinen * kyseenalaistava * vaihtoehtoja pohtiva * huolestunut * tukipilari * varovainen ja/tai huimapää * kyselevä * sitkeä * varuillaan * ennakoiva * muutospelkoinen * epävarma * lojaali *

Parhaimmillaan: luotettava, tunnollinen ja sitoutunut

Huonoimmillaan: huolestunut, epäilevä ja varuillaan

6-tyyppiä motivoi luottamus sekä varmuus asioista

"Minua kannustaa se, että voin luottaa ihmisiin ja asioihin ympärilläni. Minulle on tärkeää varmistua asioista ja saatan joskus olla epäilevä uusien asioiden suhteen. Luottamus on minulle erityisen tärkeä arvo."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 05:15

älyllinen * perehtynyt * analyyttinen * asiantunteva * pitkäjännitteinen * huomiokykyinen

* oivaltava * yksityinen * tarkka * looginen * tietopankki * salaperäinen * pohdiskelija * keksijä * itseriittoinen * viisas * itseriittoinen * omalaatuinen * luova ajattelija * uraauurtava * etäinen * niukkasanainen * itsenäinen

Parhaimmillaan: perehtynyt, asiantunteva ja älykäs

Huonoimmillaan: vetäytyvä, salaperäinen ja ylimielinen

5-tyyppiä motivoi asioiden syvällinen ymmärtäminen ja uuden oppiminen

"Minua kiinnostaa se, että saan paneutua asioihin rauhassa ja perinpohjaisesti. Nautin asioiden pohdiskelusta ja mielenkiintoisista keskusteluista. Yksityisyyteni ja oma rauhani ovat minulle tärkeitä."

Juupa juu. Itse annetut vastaukset... Tuo "Huonoimmillaan" ainakin pitää paikkansa, muita kohtia en kommentoi. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 07:47

Tämän testin perusteella olen eniten tyyppiä 4 Luova Individualisti

jaa a.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 08:07

Olen joskus aiemmin tehnyt tuon testin ja muistelen kuuluvani sen perusteella ryhmään 9. Aiheesta on muuten pari mielenkiintoista kirjaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 08:08

Minä olen sama kuin sinäkin eli numero 8, taitaa vähän paikkansa pitävän se luku tässä testissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 20.04.2011 - 08:51

Jaa-a vitosta tarjottiin,

Parhaimmillaan perehtynyt, asiantunteva ja älykäs

Huonoimmillaan: vetäytyvä, salaperäinen ja ylimielinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 11:02

Minulle tarjottiin 2: eli Avulias huoltaja

Parhaimmillaan: lämminhenkinen, huomaavainen ja avulias

Huonoimillaan: tunkeileva, uhrautuva ja manipuloiva

ja mun kannattaisi tutustua myös tyyppiin 6: uskollinen kyseenalaistaja!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 17:06

Tulihan naputeltua ja tunnistaa itseään. No 2 oli tulos, sama kuin nennillä yläpuolella ja monella muulla.
Napsun väki on avuliasta, huomaavaista ja lämminhenkistä, ei kait täällä muuten viihtyisi, mutta mutta
ottakaa huomioon tunkeilen, uhraudun ja manipuloin, joten varokaa myös. Se siitä testistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 18:48

Ykköstä tarjottiin. Mene ja tiedä totuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2011 - 23:02

Ikuinen kakkonen.