Kiroilu lievittää kipua, tiesithän tämän ?

Muutama kipakka kirosana lievittää kivun tunnetta selvästi iskun jälkeen, väittävät brittiläisyliopiston tutkijat.

www.iltasanomat.fi/hyvaolo/T...ml?ref=rss

Avainsanat: kiroilu kipu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2011 - 19:52

Vanhaa faktaa. Tiettyhän se on, että ...kele...helepottaa, kun lyö esim. varpaansa pöydän jalkaan. Mukavaa, kun brittiläisyliopiston ihmisetkin ovat sen hoksanneet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2011 - 19:52

Kyllä tämä on meilläkin todettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 20:34

faktaa eikä fiktiota. muutama ärräpää kummasti helpottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 21:00

Kyllä ne ärräpäät suusta automaattisesti lentelevät, kun oikein kiukuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 22:08

Töissä ei kertakaikkiaan voi kiroilla.Ei mitenkään.Kuitenkin olen maininnut sanat " KERROTUT KERPEERAT " aika moneen kertaan... Viimeeksi silloin, kun satutin kyynärpääni ovenpieleen....Auttoi kummasti kipuun.Tämä tiedetty jo ennen lontoon tietemiähiäkin :) Heh...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 22:10

Kyllä se jotain lievittää ainakin vihan kipua.Helpottaa kummasti. Tulee pahat hiilidioksit ulos päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 23:04

Kyllä ainaskin olevinaan, kun vasaralla sormeen lyö sattuu niin S..... jos tuon kiljuu niin kyllä helpottaa hetkeksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 23:16

Jos oikein kovasti tekee kipiää, niin ei siinä kiroilu auta, sattuu kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 23:33

Kaksi miestä oli pelaamassa golfia. Toinen löi pahasti metsään ja tuhahti: - Perhana, ohi meni! Tähän toinen: - Älä kiroile, Luoja iskee salamalla jos kiroaa. Mutta ei mennyt kauaakaan, kun sama kaveri taas löi hutin. - Perhana soikoon, ohi meni! hän huudahti. Silloin iski salama taivaalta, mutta suoraan torujaan. - Perhana, ohi meni! kuului ääni taivaalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 00:32

"Tutkimus yllätti: Kiroilu lievittää kipua" = miten me pärjättäisiin ilman brittiläisyliopiston tutkijoita ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 05:20

Ei se lievitä, jos joku sattuu olemaan kuulemassa.
Hävettää vielä päälle niin maan p*rkeleesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 07:48

sehän on selvää. mitenkä katajainen kansa olisi selvinnyt ilman ärräpäitä.
ja itsekin ajatellen - muheva manaus piristää kummasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 08:09

Olen aivan samaa mieltä, minäkin toisinaan ärräpäitä luettelen niin kummasti helpottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 08:09

Ilman yliopiston tutkimuksiakin olen moneen kertaan todennut, että kun vaikka kyynärpään oikein makeasti johonkin kolauttaa, niin kyllä kunnon pe....le ja sa....na auttaa kummasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 20.04.2011 - 09:32

Tuttu juttu, siksi suoritankin jonkin verran ennaltaehkäisevää toimintaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 10:54

Todellakin tuttu juttu, kiroilu auttaa kipuun! Varsinkin kun en tavallisesti kiroile paljon. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 16:54

No kyllähän se ärräpää joskus tulee, mutta minä suutun ja kiroan joskus itseäni, kun olen niin kömpelö
käsistäni, että kaikki kankka kulkee lattian kautta ylöspäin.
Minulla on iso Roope-Ankka ikkunalla, johon yritän laittaa 2 ekua kirosana.
kerään kesän huvimatkaa varten rahaa, meinaan siipirataslaiva reisun tehdä Keuruulta-
Mänttään kaunista Keurusselkää myöten. Aika näyttää.
Kyllä se ei kipuun auta, olen todennut sen,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 18:30

Tosi kuin vesi ja pitää kuin seula.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2011 - 22:56

Ei tuohon mitään brittitutkimuksia tarvita, supisuomalainenkin sen tietää. Myös allekirjoittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 17:38

Tämähän täytyy muistaa, muutama kiro sanan silloin tällöin täytyy ilmoille päästää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2011 - 23:12

Ei ne kirosanat lievitä...mutta kyllä niitä tulee automaatisesti,kun kova kipu tulee..tai rikkoo jotakin..