Löytyyköhän Fuengirolasta ruokakauppoja jotka ovat toukokuussa lauantaisin auki ainakin klo 20.00 asti ?

Ollaan vuokrattu talo Fuengirolasta 14-28.5.11.
Kone saapuu Malagaan klo 17.15 ja pitäisi saada ruokatarvikkeita ostettua jostakin, joko Malagasta, Fuengirolasta tai matkan varrelta.
Toivottavasti joku osaisi auttaa.
Jorma

Avainsanat: espanja fuengirola

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2011 - 17:10

no ainakin Lidl on auki klo 21.15 asti päivittäin!

Lidl, FUENGIROLA
Ctra. de Mijas, Km 8 - 10, Fuengirola/La Calerita, 29640.
Opening Times
Monday to Sunday - 09:15 to 21:15

osa ruokakaupoista on auki jopa klo 23 asti.

Kysyjän kommentti

Tässä vastauksessa oli myös osoite.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2011 - 19:53

Onhan niitä ihan riittämiin, eikä tarvitse kauaa hakea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 19:54

Kyllä siellä on kaupat myöhään auki joten eipä hätiä mitiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 21:41

Ehdit varmasti.
Juna-asema on lentoaseman yhteydessä ja Malaga "väärässä" suunnassa, kenttä kun siinä puolivälissä.
Jos asuntonne on Los Pacosissa tai Los Bolichesissa, kuten arvaan, niin ensimmäinen supermarket El Corte Ingles on Los Bolichesin rautatieasemaa vastapäätä ja minun mielestäni parempi Mercadona parisataa metriä ylöspäin, siis rannasta pois päin. On auki 21.15 asti.
Ei siis kannata mennä keskustaan asti, jos asutte Pacosissa tai Bolichesissa. Toki keskustassakin on kauppoja, jos sinne olette menossa, joten ei hätää.
Hanavettä voi muuten juoda, ellei satu olemaan aivan erityisen herkkävatsainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 08:17

Kyllä ovat paljon pidempäänkin kuin klo. 20 saakka, joten ei mitään huolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 08:33

Luulisi, että sieltä löytyisi, kyllähän kaupat ovat monessa maassa myöhään auki.