-m-
Kysytty: 19.04.2011 - 14:39

Puurot selaimessa?

Anna lähdesanaksi vaikkapa 'perussuomalaiset' ja katso mitä siitä saa aikaiseksi.
www.arrak.fi/fi/ag

Avainsanat: anagrammi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2011 - 15:19

Heh, heh. Toi "Upseerit luomassa" sopii soinin kantaan. Ja olihan siellä muitakin hauskoja. Kiitti päivän nauruista!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2011 - 16:05

www.perussuomalaiset.fi/ Semmoista .Soinihan se siinä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 16:43

Heh..."Selosti suurempaa" on kanssa hyvä ... Kyllä se niin on, että ympyrästä ei kuutiota tehdä.Soini suututtanut jo Ruotsalaisetkin.Kohta meitin kanssa ei leiki kukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 17:12

Ok joskus tällaistakin näkee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 17:31

Toivottavasti eivät minun selaimeeni puurot tule, silloin loppuu hermot.
Kivoja juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 18:13

Hauskoja variaatioita soellä oli ja osuvia , kokeilin vielä omasta nimestä ja sittenkös lystiä piisasi.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 20:49

Jopas jotakin, aika paljon saa erilaisia vaihtoehtoja, kokeilin itsekin omaa nimeäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 23:36

Anagrammi:
sana tai lause joka koostuu samoista kirjaimista kuin joku toinen lause.
Esim. "arrak anagrammit" lauseesta saa anagrammin "markan margarita"
Lähetä palautetta
Lähdeteksti:
Kieli: suomi ruotsi norja tanska englanti ranska saksa hollanti latina
Anagrammeja: 10 50 100 200 500 1000 2000 5000 10000 20000 50000 Sanoja yhdessä anagrammissa: 1 2 3 4 5 6 7 8
Vaadi nämä sanat:
Poista nämä sanat:
Sanojen minimipituus: 1 2 3 4 5 6 7 8 merkkiä Järjestys: Generoitu Aakkosjärjestys Satunnainen Pituus

Tarkennettu haku
Yksinkertainen haku

Tulos:

suomaliseen rapun muunlaisena perso luopumisen saaren eroaminen lapsuus
suomalaisen repun pelaamisen runous luopumiseen saran uumenissa repolan
suomalainen super selaimensa puuron pluronium aseensa marsin puolueensa
suomalainen rupes unelmia perusosan lumien perusosaan ampeerin soluunsa
suomalainen perus lampinen rousseau puoleisen surmaan meinaan perussolu
mainoslause repun suolaisen pureman louisen perusmaan sopineensa muurla
luennoimassa pure luennoissa purema puoleeni surmansa suurenmoisen pala
luomissaan rupeen repolainen muussa seremonian pusula suominen perusala
moraalisen pesuun repolainen asumus seremonian lupaus osuminen perusala
moraaliseen pusun painelu numerossa morsian paluuseen nuorempien salaus

nuorempien alussa pesurin seulomaan nuoreen lampuissa
poimun lanseeraus irenen luopumassa
suurempien solana munasolun rapisee
suurempien solaan nuolemaan preussi
merin luopuessaan luennossa puremia
ermin luopuessaan salonen suurempia
perusosien lauman perusluonne saima
upseerin luomansa manner puolueissa
superin seulomaan suurenna palomies
rupesin seulomaan runsaaseen ulompi

Yhteensä 61 kpl.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 08:16

Aika hauska!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2011 - 22:46

Jatkettu hah, jatketta huh!