Oletko nähnyt tänäkeväänä västäräkkejä?

Meidän pyörävaraston katolla oli äsken 2 västäräkkiä,piti oikein hieraista silmiä uudemmankerran ,kun en uskonut näkemääni.Lappeenrannassa on ollut kylmä yö ja vieläkin tuulee kovasti,mutta aikanen lintu se madon löytää.

Avainsanat: aikainen västäräkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

-m-
Vastattu: 19.04.2011 - 08:41

Kyllä vain, autotallimme katolla sirkutteli viikonloppuna nuori pariskunta selvästi asuntopuuhat mielessään. Lieneeköhän sama pariskunta joka viime vuonna rakensi pesän räystäslautojen väliin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2011 - 07:14

Pyrstön keikuttajaa ei ole vielä näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 07:17

En ole vielä nähnyt, en ole kovinkaan akviinen lintubongari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 08:13

En ole vielä nähnyt. Kesän pitäisi siis olla jo ihan lähellä, kun vanha hokema lupaa että
kuu kiurusta kesään
puolikuuta peipposesta
västäräkistä vähäsen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 09:05

jäi merkitsemättä koska se kevään ensimmäinen viipertäjä ylitti pihan, mutta noin pari viikkoa yksittäisiä västäräkkejä on näkynyt täällä pääkaupunkiseudun pihapiireissä ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 09:17

Eipä ole vielä nurmikolla hypelleet, pian kyllä varmaan tulevatkin jo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 10:33

En ole nähnyt, ainoastaan stadin kundeja (varpusia) ja puluja. Oikein sydänala riemuitsee, kun pääsen huomenna mökille katsomaan mitä luonnossa tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 11:26

En ole vielä nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 15:10

Ei ole vielä meille tulleet. Puupinot ovat kyllä jo valmiina. Pesivät aina niissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 16:28

En ole vielä nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 18:03

Vielä ei ole näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 19:27

Ei ole tullut tervehtimään vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2011 - 22:36

Kovasti olen pyrstöjä tutkinut, mutta yksikään ei västäräkille kuulunut. Eiköhän huomenna jo näy tuttukin pyrstö - ainakin pitäisi näinä päivinä näkyä.