Kuinka monta vaalimainosta on jo tullut postiluukustasi? Luetko ihan oikeesti niitä?

Tarkoitan niitä erillisiä lippuja ja lappuja joita ehdokkaat ja puolueet jakavat postiluukkuihin. Meillä niitä alkoi tulla tänään, tähän mennessä luukku on kolahtanut kolmasti, enkä tosiaakaan jaksa lueskella niitä vakioliturgioita alkuunkaan. Kenenkähän rahat tässäkin menee hukkaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.10.2008 - 10:14

Eipä niitä tännekkään ole vielä tullut, suoraan paperinkeräykseen varmasti menee meilläkin. enkä myöskään lue niiden juttuja ilmaismainoslehdistäkään, jotka (lehdet) tällähetkellä pursuavat vaalimainoksia niin ettei muille "uutisille" ja tapahtumille ole tilaa juuri laisinkaan.

Lisätty: 11.10.2008 - 16:35

hops unohdin kokonaan että eihän meille postiluukusta tulekkaan nuita mainoksia...höpsin omiani...meillä on kerrostalon summereiden vieressä postilaatikko johon tulee kaikenmaailman ilmaisjakelu lehdet..ja sieltä saa asukas ottaa omansa jos tahtoo...joten vastaan etten niitä vaalimainoksia ota sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.10.2008 - 19:53

Kaikkien rahat menöö hukkaan, ehkä?. Ei ole vielä tullut näit mainoksii, mutta yleensäkin kaik menee suoraan lehtiroskikseen, ei jaaksaa... joskus lukenu (vuosia sitten), luvataan kymmenen hyvää ja seittemän kaunist, mut silti täs ollaan ja näil palkoil, jne.... täs tämä pähkinänkuores..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2008 - 20:05

juu ei oo tullunna postilaatikkoon viel vaalimainoksiva, juu en lue niitä yhtikäs jos eivät jää pöydille lojumaan niin roskihen suoraan sujahtaa. jotta näin : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.10.2008 - 22:28

yksi on tipahtanut tässä illan aikana, enpä lukenut vaan se meni suoraan tuohon jätepaperiläjään. Ei ainakaan minun kohdallani ole oikea lähestymistapa, eli ihan hukkaan menee ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2008 - 05:49

ei ole tullut vielä, mutta hukkaan menee,kun niitä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2008 - 09:03

Ei ole vielä tipahtanut ensimmäistäkään, täytyy tunnustaa, että en juuri niitä lueskelekaan, menevät suoraan keräyspaperin joukkoon sitten alkavat tipahdella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.10.2008 - 11:16

Ei ole tullut ensimmäistäkään. Lukuinto riippuu yleensä siitä "iskeekö mainos silmää". Jos se on perinteinen kuva, numero ja teksti niin paperinkeräykseen menee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.10.2008 - 13:50

Nolla. Ei mainoksia, kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 11:51

itse en ole nähnyt itse asiassa kuin vain yhden kun kerkee muut tuikata ne takkaan kun tulen iltapäivällä kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.10.2008 - 15:34

Monta on tullut ja jakelen niitä itsekin.Luen kaikkien puolueiden ehdokkaiden mainokset.