Oletko syönyt Vaasanleipimon uutta karpaloleipää?

Meille sitä tänään ostettiin ja otin sitä toisenkin palan,kun oli niin vinhan makuista.

Avainsanat: karpalo leipä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2011 - 16:30

Olen ostanut, ja hyvää on. Minä pidän.

Kysyjän kommentti

Mieheni tykkää juuri tästä leivästä,mikä minusta on outoa hänessä,kun on yleensä ennakkoluuloinen kaikkea uutta ruokaa kohtaan.Minulle ostetaan jälkiuunileipää ja hän ostaa itselleen tätä karpalo versiota.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2011 - 21:58

Olen maistanut. Eihän se pahaakaan ollut, mutta ei siitä minun suosikkileipäänikään varmasti tule.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 21:59

Enpä ole maistanut.Vähän ostan vaasan leipomon leipiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 22:00

Eipä ole tullut vielä maistettua, meillä suositaan Moilasen leipiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 22:24

Syöty on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 06:02

En ole ostanut, mutta pitääpä katsella kaupan hyllystä, että pääsee maistamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 07:13

uskoisin etten tykkää karpaloleivästä, olkoon vaikka kuinkakin terveellistä. karpalot hyviä sellaisenaan tai kuuman kinuskikastikkeen kera jäisinä, ja ruisleipä ruisleipänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 07:16

En ole vielä maistanut, mutta täytyykin kävästä vieressä olevassa Vaasan leipomossa, kiitos vinkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 09:03

Eipä ole vielä tullut maistettua "vinhan" makuista karpaloleipää.
Kaikkea ne keksii. Samoin nyt kun tuli rypsiporsas markkinoille
meillä on kohta varmaan rypsiporsas pipareitakin maisteltavana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 09:33

Karpalo karpalona ja leipä leipänä, on vaan kylläkin mun mielipide...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 10:41

En ole kuullutkaan moisesta. Tykkään karpaloista ja olen menossa niitä nyt Pääsiäisenä keräämään, sillä en viime syksynä ehtinyt. Lammen ympäristö on niitä täynnä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 15:26

Vaasan Leipomo on minulla ei toivottujen joukossa. Paljon leivotaan ulkomailla (Latvia) ja merkitään suomalaiseksi. Loppu on käyttö kuten Turun sinapinkin, joka tehdään ruotsissa. Auran sinappia käytän, joka valmistetaan Turussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2011 - 21:49

Leipä ja marjat erikseen.