Kanin näyttelystä...

Jos kani on jostain eläinkaupasta, niin pystyykö sitä käyttämään näyttelyissä? Tai agitilyssä? : )

Avainsanat: kani

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2011 - 21:26

Viralliseen näyttelyyn pitää ilmottautua ajoissa. Kani tarvitsee mm. rekisteröimispaperit/sukutaulun sekä korvamerkinnän, jonka laillistettu tatuoija tekee. Epävirallisiin lemmikkinäyttelyihin voi kuka tahansa kaninsa viedä.Näissä myös agi-kisoja, joihin voinee osallistua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2011 - 21:31

Kaikki kanit pääsevät näyttelyyn! Kaninäyttelyt on jaettu kahteen erilaiseen arvosteluluokkaan: ulkomuotoarvosteluun ja pet- eli lemmikkiarvosteluun.
www.kaniyhdistys.com/www/ind...;Itemid=12

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 21:31

girasol asian jo valaisevasti kertoikin. Jos nimenomaan näyttelykania etsit, kannattaa hankkia yksilö, jolla paperit kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 22:00

Kanien kennel on minusta outo ajatus. Mutta jos joku haluaa harrastaa niin hyvää onnea yritykselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 23:02

girasol tietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 09:11

en ole kuullutkaan taas kanien näyttelystä. Kun se on onttopohjan vahvistama, niin täytyy uskoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 09:16

Pet- eli lemmikkiluokassa kania arvostellaan lemmikkiominaisuuksien mukaan eli esim. kuinka se antaa itseään käsitellä ja tutkia. Pet-luokkaan voidaan ilmoittaa minkä värisiä / rotuisia kaneja hyvänsä, myös paperittomat, kastroidut ja steriloidut kanit ovat tervetulleita pet-luokkaan.

ja toinen

Ulkomuotoarvostelussa kania verrataan rodun rotumääriltelmään, joten ulkomuotoarvosteluun voidaan ilmoittaa vain tunnistetatuoidut rotukanit.

www.kaniyhdistys.com/www/ind...;Itemid=12

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 16:30

Kyllä pystyy, kun hieman kouluttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2011 - 21:49

Varmasti kaniin pätee samat säännöt kuin muihin näyttelyeläimiin.