millainen majoitus on edullinen ja hyvä, sekä näköalana järvi, jos matkustaa zell am seehen, mitä akviteettiä siellä on?

Lähdössä 4aikuista ja 2 nuorta kesäkuussa.

Avainsanat: itävalta zell am see

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2011 - 22:28

Zell am See on pieni idyllinen kaupunki. Kesäaktiviteeteista en osaa sanoa muuta kuin vaellus ja jos laskettelu kiinnostaa, niin viereiselle Kaprunille pääsee helposti bussilla laskettelemaan myös kesäaikaan. Itse olen lomaillut Zell am Seessa ainoastaan talvisin, jolloin kaupunki kuhisee elämää ja ihmiset kerääntyvät lukuisiin ravintoloihin after ski -hengessä. Hyvä valinta - itsellänikin on jossain vaiheessa tarkoitus mennä sinne kesäaikana. Mieleeni ei tule hotellia, joka olisi järven rannalla, mutta varmaankin monesta hotellista voi olla sinne näkymät. Seutu on niin lumoavan kaunis, ettei haittaa vaikka ikkunat eivät olisikaan järvelle. Hotels comin linkissä näytti olevan hyvä valikoima hotelleja fi.hotels.com/search.do?poin...zAodPVLLHA hyvän majoituksen voi tilata myös yksityisiltä tuon Toffen linkin kautta. Hyvää lomaa!

Lisätty: 18.04.2011 - 22:31

Aurinkomatkojen linkistä löytyi muutama mielenkiintoinen kesäharrastus www.aurinkomatkat.fi/itavalt...-am-seesta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2011 - 22:02

Hyvät linkit Toffelta tavan mukaan.
Vuoristolle ja matkakumppaneille toivotan hyvää matkaa!