eikö olisikin reilua että eu tukipakettiin suunnitellut rahat jaettaisiin työttömille suomalaisille niin että niitä ei otettaisi..

tuloina huomioon, maat jotka tarvitsevat tukipaketti rahoja vois potkia eu sta pois tai voitas ite erota eu sta , mun mielestä suomi tarttis myös tuki paketin ....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2011 - 21:14

Antaa hevosen murehtia, koska sillä on iso pää. Älä anonyymi näitä ihmettele!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2011 - 19:53

Pirskatti kun en huomannut olla ehdokkaana ja katsoa pääsenkö vai en.
Sitten vasta pohtisin syntyjä syviä EU-tukipaketista.
Laskeskelisin jo varmaan palkkaani, ylityökorvauksineen, matkakorvauksineen,
kännyköineen ym. tilpehöörin kanssa
Voisi köyhät ainakin yhdenyön olla mielestä poissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 20:37

Jätetään tuo hallituksen murheeksi...
mutta kyllä nuo jonkun muun markkinaraon löytävät noihin rahoihin, ja hyvässä lykyssä riitaisaa keskustelua Katainen haluaa auttaa Portugalia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 21:13

Onneksi ei tarvitse olla päättämässä näistä asioista. Avuntarvitsijoita on paljon. Tukeako kokonaista valtiota vai yksittäistä ihmistä ahdingossaan, siinäpä sitä miettimistä onkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 21:28

Voi hyvänen aika....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 21:58

Antaa murehtia niitten joiden työ se on.Ei meidän sitä kannata miettiä. Olisihan moni teoria ihan jees ,mutta ne käytännössä ei toteudu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 22:33

Meillähän on jo 14 teuroa velkaa per nuppi, jos ensin maksettaisiin nämä ja jaettaisiin sitten potti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 10:57

muuten hyvä mutta kyllä ne pitää ottaa tuloina huomioon.
kaikki raha mitä mä yleensäkin saan, otetaan huomioon ja siten siitä myös veroa maksan ja sitä rataa. joka asiasta kynitään kana. näin toimittakoon kaikkien kohdalla.
tosi asia on että ei tässä montaa apupakettia enää pysty antamaan kun ite pitää sitä ruveta kerjäämään. perhana - mää tiesin ettei eu´sta hyvää seuraa pidemmän päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 16:33

Antaa viisaitten pähkäillä tuokin asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 08:28

Eipä taida tarvita meidän tavallisten taplaajien miettiä päätään puhki tuota asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2011 - 21:47

Riippuu miltä puolelta sitä katsoo. Aina joku jää häviölle - tähänkin asti se on ollut vähävarainen, niistä hyvistä lupauksista huolimatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.04.2011 - 20:47

Ehdotan, että Suomi antaa kaikki saatavansa, 0,3 miljardia euroa Portugalille anteeksi, enempää ei voi vaatia. Tehkööt muut, Espanja, Saksa ja Ranska samoin, vaivaiset 171 miljardia euroa. Miksi Suomen pitäisi syytää rahojaan Espanjan, Ranskan ja Saksan pankeille? Autetaan suoraan Portugalia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.04.2011 - 12:26

Rahoja ei noin vaan jaeta, ne täytyy ansaita. Ansainta taas tapahtuu työtä tekemällä.Mitään rahaahan ei ole Portugaliin vielä jaettu edes.
Kyllä uusi hallitus hoitaa asiat, ei niitä "tietämättömän" tarvi edes pohtia.