Onko kova tuuli kiusannut napsulaisia?

Keski-Suomessa ainakin tuuli todella kovaa ja pyöräily pohjoisesta puhaltavaan vastatuuleen oli ajoittain aika haastavaa, kun selässä oli reppu ja etukorissakin tavaraa.

Avainsanat: vastatuuleen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2011 - 20:43

Pölisee ja pölisee. Puiden lehdet lentelevät ilmanpyörteissä. Kaiken tämän aiheuttaa navakka tuuli. Kiusallista on. Onneksi sen tietää loppuvan aikanaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2011 - 19:21

Sen verran haittaa, etten viitsinyt iltalenkille lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 19:58

Juu se on hauskaa, kun menet eteenpäin, pyydät että tuuli olisi tullessa jo kääntynyt.
Että ei kuin vain vastatuuleen.
On tosiaan tuullut Keski-suomessakin tänään reippaasti, on lakin reunasta saanaut pitää kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 20:08

hyvä että pysyi auto ojien välissä, olipas kova haipakka lakeuksillakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 20:28

Hyvä ettei Piki toiminut ilmapallona kun ulkoilimme ( 5kiloo hällä vain elopainoa)...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 20:52

Ei ulos huvittanut mennä, oli kova ja kylmä tuo tuuli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 20:59

tuo pölytyshän se kiusallisinta on, muuten näin kuivalla maalla pärjäilee ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 21:42

Lappeenrannassakin on tuulut kovasti eilisestä lähtien,kattopellit rymisee,mutta vielä ovat kestäneet katolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 22:00

Myrskyisä ja repivä tuuli. Monta puuta taasen kaatunut. Taitaa sähköistäkin olla puutetta.Yöksi tulee pakkasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 22:41

Hyvin on pystyssä pysytty. Onneksi meidän kulmilta on hiekat jo pesty pois keuhkoja kiusaamasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 06:05

Todella on kiusannut ihan kiukkuun asti. Täällä on tuullut tosi kovaa jo neljä päivää. Tukka lähtee päästä ja himputin kylmääkin se on ollut. Näyttää vieläkin puut heiluvan siihen malliin, että tuulta riittää tällekin päivälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 07:12

Eilisillä lenkeillä kiusasi sekä tuuli, että katupöly, jota oli kaikkialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
-m-
Vastattu: 19.04.2011 - 08:51

Tuulihan tuo ihan rivakasti. Pikkuneitimmekin taisteli puhureissa puolisen tuntia ennenkuin luovutimme ja siirryimme sisälle lego projektin kimppuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 16:34

Kyllä tuulee ja kunnolla. Ihan myrskyä taitaa tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2011 - 16:56

Myrskyinen tuuli oli viemässä lakanapyykkiä narulta naapurin puolelle, mutta kerkisin "hätiin".

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2011 - 21:45

Vähän tuo on kolistellut tuolla ulkosalla ja autoa meinannut heijata, mutta minun tuo on antanut olla rauhassa.