Onko verotoimisto jo muistanut sinua joka keväisellä kirjeellä? Tuottiko kirje iloa vai harmitusta?

Minun kohdalla verokarhu oli monen vuoden jälkeen vaihteeksi suopeana ja lupasi maksaa hiukan palautusta, sitten joulukuussa.

Avainsanat: verot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2011 - 22:49

Sain muutaman tonnin palautuksen, jotka kiltisti maksan verottajalle takaisin perintöveroina. Että plus miinus nolla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2011 - 19:11

Tili tuli, tili meni. Rahahan on käyttöä varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 19:13

Pienen bonuksen verokarhu lupasi palauttaa joulukuun alussa......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 19:33

ei palautuksia ja ei maksuja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 19:37

ei koko verotäyttökirjaa tai mikäse nyt on ei ole minulle tullut vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 20:12

tasan meni, ei palautusta muttei mätkyjäkään. tänään tipahti postiluukusta esitäytetty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 20:39

0€ ansioilla ei paljoa veroja makseta saati sillä ei voi tulla lisääkään tai edes eivät voi maksamaankaan pistää...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 20:46

kertoi palauttavansa 111 €

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 21:16

Maksettavaa tuli.......taas.

Mies haki työpaikkaa verovirastosta.
- Onko teillä aikaisempaa kokemusta tällaisesta toiminnasta?
- Tavallaan, olen ollut monet vuodet töissä mehupuristamossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 21:59

Jo vain verotoimistosta tuli kirje ja vähän saan takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 07:07

Tuli hiukan palautusta, joten parempi näin päin, kuin, että joutuisi maksamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.04.2011 - 11:25

Ehkä saisin joulukinkun palautuksella ostettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2011 - 16:38

Verottajasta ei ole muuta kun harmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2011 - 21:38

Tänään toi kinkun ja joululahjaostokset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.04.2011 - 14:30

No joo, rahaa on hieman tulossa, sain jo ALVn palautuksen maaliskuussa ja nyt tulee vähän lisää.
Olin unohtanut yhden vähennyksen, mahtaakohan enää ehtiä "reklamoida", täytyy katsoa.
Veroilmoituksen teon aikoihin olen lähes sairas.... olin pari päivää helmikuussa lomalla sitä varten ja tuli ne lomakkeet täytettyä, verovirkailijan ystäävllisellä opastuksella. Systeemi on taas vaihteeksi muuttunut mutta "nettitäyttäminen" on aika kätevä loppujen lopuksi.