Kysäisen teiltä lintubongarit, mikä mahtoi olla lintu sunnuntain aikaan mökin pihalla?

Se kertoi:"Perheeseeni kuuluu neljä avopuolisoa, joudun etsimään heille ruokapaikat ja samalla
toimin vartijana ruokapaikoilla", Se oli hyvin kauniin näköinen kulkiessaan mietteissään siinä,
sillä oli Kevättä rinnassa. Tyttäreni pikkupoika kun näki linnun se huusi äidilleen sisälle
"Voi äitiiiii, jos se paskoo meidän pihallemme".Muovipussi oli unohtunut pois.

Avainsanat: lentää ja kotkottaa on nyt avainsanoina minulla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2011 - 17:04

Mitäköhän sirkkaliisa tällä tahtoo kertoa.Nyt on kevättä rinnassa joka iikalla. Jos tuo lintu oli kaunis ja sanoi köö-kö soidinrykäyksiä.Vauhdittaa hyppäämällä ilmaan ja läpyttää siipiään kupeitaan vasten.Sillä voi olla seuranaan , useita naaraita .Nautii ylväydestään ja naisistaan .tekee niiden eteen aikamoisiakin temppuja.Fasaani kukko komeillut pihamaalla.Puolustelee omia reviiri alueitaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille vastaajille .Bongari kerkesi ensimmäisenä. Fasaanikukkohan se pihalla
pörhästeli.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2011 - 17:13

näitähän siellä teiilä taisi tepastella

valperi.blogspot.com/search/...el/fasaani

Lisätty: 19.04.2011 - 09:08

rajavartija.blogspot.com/200...iolla.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 17:48

Onneksi ne olivat vain AVOpuolisoita, sillä suomen lain mukaan jo kaksinnaiminen saati nelinnaiminen on rikos. Vaan ahkera kaveri pihallesi tepsutteli, kuka tai mikä lieneekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 18:58

Kyllä taitaapi Fasaani joukko olla asuttamassa luoksesi..
Mutta saat kyllä varoa jos tekevät poikaset pihamaa alueellesi, poikasten tultua tulevat kyllä päälle jos luulevat uhan olevan heillä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2011 - 19:07

Kukon nimi oli Kuukernuppi kanan nimi oli Kaakernuppi munan nimi oli Tiu-vou-vou.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.04.2011 - 21:38

Olisiko ollut kenties wiskisieppo. Lauloi kenties: tili tuli tili meni.